VikinGz Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg kjøpte meg en mobil med chess gold da det kom, mars i fjord. Jeg har hatt småproblemer med telefonen... blant annet hengt seg opp, skurende lyd... og veldig treg av å til... samt at simkortet plutslig ikke registeres... Jeg har flere ganger prøvd å komme i kontakt med de på mail... men aldri fått noe svar og derme har jeg levd med telefonen som den er... Det er nå ca ett år siden min første hendvendelse... I dag kom denne mailen fra det blå.... Hei! Den 24.07.06 sendte vi deg en returkonvolutt, denne er nå kommet i retur. Spm mitt egentli er, har du fått tlf din på service eller trenger du en ny konvolutt? For det første har jeg aldri fått noen konvolutt, og hvordan greier de å få den i retur ett år senere? må bare le Men regner med at jeg har hatt telefonen for lenge så jeg har greid å skade den selv nå... det er i såfall trist med tanke på at det er ett år siden jeg tok kontakt.... *dette er service på sitt beste* Endret 21. juni 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 haha stilig. Men na har du sjangsen pa a fa ny telefon da Det bryter sikkert med noen regler at de ikke har fatt fikset telefonen din i fjor, sa du burde fa ny iar xD Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 "Spm mitt egentli er, har du fått tlf din på service eller trenger du en ny konvolutt?" hahahahaha Fantastisk, har de leid inn billig arbeidskraft? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 "Spm mitt egentli er, har du fått tlf din på service ellertrenger du en ny konvolutt?" hahahahaha Fantastisk, har de leid inn billig arbeidskraft? 8915091[/snapback] vet Det er dummeste mailen jeg noen gang har fått fra en butikk Den slo også denne: vi har motatt ditt skjermkort fra msi, du blir tilsendt nytt. Da hadde jeg levert inn ett gigabyte hovedkort xD Men skal se hva jeg kan få til ut fra dette xD for ett år skal det ikke ta å få svar på en epost... værre enn telenor som skrev 24 timer og det gikk akurat 24 dager Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 må man egentlig ta kontakt med selgeren eller kan man besøke et autorisert verksted for reperasjon (slik som med flashing)? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 nei man trenger ikke å ta kontakt med selger... jeg fikk levert inn nokian min da jeg tok kontakt med nokia... Fikk levert inn uten faktura også... alt var i orden da jeg fikk den tilbake. Men de på nordialog var ikke like fornøyd hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå