Wixe Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Kjører med Via 4in1 4.43, Detonator 4072WHQL Noen erfaringer med de nyere driverene? Prøvde 4109 Driverene men fikk 500 mindre poeng i 3Dmark... (samt lavere FPS i Comanche4 (fraps1.8)). Er det noe å hente på minneytelse med 4.45 driverene til Via med et KT333 chipset? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Wixe Det viktigste er vel ikke hvor mye mere eller mindre 3d mark poeng du får vel? Men at du får en stabil pc, driverne blir oppdatert på grunn av at de får inn meldinger om problemer med enkelte pc oppsettene. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 WixeDet viktigste er vel ikke hvor mye mere eller mindre 3d mark poeng du får vel? Men at du får en stabil pc, driverne blir oppdatert på grunn av at de får inn meldinger om problemer med enkelte pc oppsettene. Åja, det er derfor de "reklamerer" med 25 % øking i ytelsen... Er jo ganske viktig med høy fps i spill da... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 WixeDet viktigste er vel ikke hvor mye mere eller mindre 3d mark poeng du får vel? Men at du får en stabil pc, driverne blir oppdatert på grunn av at de får inn meldinger om problemer med enkelte pc oppsettene. Åja, det er derfor de "reklamerer" med 25 % øking i ytelsen... Er jo ganske viktig med høy fps i spill da... No way, Det er dere de sikter til for de unge er veldig opptatt med akkurat det du sikter til. Og det er derfor de selger noe sinnsykt til den unge genrasjonene på grunn av så mye får du mere i 3d mark om du har denne driveren eller dette skjermkortet, salgs triksene dems er meget gode. Om du er klarover hvor viktig 3d mark testen er for salget av diverse hardware, det samme gjelder overklokking. Et hovedkort som er overklokkings venlig selger bedre til de unge på grunn av at du kan klokke det noe sinnsykt. Men det er og noe posetivt i overklokkingen, tester hvor mye korta tåler enten det gjelder hovedkort eller skjermkort. Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg vil ikke kalle meg selv en unge, men jeg syns det er viktig med fps i spill. Da jeg begynnte med pc modding, var det for å få støynivået ned da jeg er "allergisk" mot støy. Har etterhvert startet noen elleville prosjekter for å ha det gøy, endel av disse har vært alt annet enn stillegående (som f eks 2x120mm 220V vifter). Den senere tid er jeg tilbake til å få en støyfri pc, men jeg er allikevel opptatt av å få så lav temp som mulig da jeg er bitt av OC bassillen, noe de fleste her vel egentlig er bitt av. Jeg er opptatt av stabilitet i systemet også, systemet mitt kjører 3DMark2001SE i flere døgn i loop uten problemer. Mye grunnet gode kjølere samt godt gjennomtrekk i systemet. Men jeg er ikke fornyød, vil en ekte overklokker noensinne bli det(?), derfor spør jeg om de nye Via driverene forbedrer minnebåndbredden i systemet eller om det kun hjelper på KT400? Kun et spørsmål... (Er litt lei av å bli satt i bås pga gode resultater i 3DMark ). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vell det viktige er stabil FPS. Jeg har hatt veldig høy 3dmark score ,men maskinen hakket som bare fy Men de nye via driverne er raskre en de gamle. (Har selv Hyperion driverne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå