Gå til innhold

Nytt kabinett, men hvilket..

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Jeg driver og surfer litt rundt omkring på jakt etter et billig, stilig og bra kabinett. Problemet mitt er at det er så fryktelig mange..

Jeg vil gjerne ha et kabinett som er kraftig (ikke skrangler og slikt), med sidevindu og da et som holder støyen litt inne :)

Skal helst ikke punge ut med mer enn 550 kroner for kabinettet..

Jeg er ikke særlig stor fan av masse neon-lys og effekter. Men jeg fant et kabinett som ser ok ut, har fått gode brukeromtaler og er billig. Noen som har erfaring med Apevia X-Infinity? Syntes det har litt vel mange lys og sånn, men jeg kan jo bare bytte den viften i sidevinduet. Noen erfaringer med kabinettet? Leste på brukeromtaler at hvis man har for stor PSU, er det ikke plass til viften i toppen/"taket". Hvor stor PSU er det snakk om?

Takk for eventuell hjelp! :)

-

Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og hopp!

Jeg driver og surfer litt rundt omkring på jakt etter et billig, stilig og bra kabinett. Problemet mitt er at det er så fryktelig mange..

Jeg vil gjerne ha et kabinett som er kraftig (ikke skrangler og slikt), med sidevindu og da et som holder støyen litt inne :)

Skal helst ikke punge ut med mer enn 550 kroner for kabinettet..

Jeg er ikke særlig stor fan av masse neon-lys og effekter. Men jeg fant et kabinett som ser ok ut, har fått gode brukeromtaler og er billig. Noen som har erfaring med Apevia X-Infinity? Syntes det har litt vel mange lys og sånn, men jeg kan jo bare bytte den viften i sidevinduet. Noen erfaringer med kabinettet? Leste på brukeromtaler at hvis man har for stor PSU, er det ikke plass til viften i toppen/"taket". Hvor stor PSU er det snakk om?

Takk for eventuell hjelp!  :)

-

Martin

8914859[/snapback]

Vet ikke om det er det beste alternativet hvis du vil ha som ikke knirker og kanker, bare ser ikke så veldig solid ut, ville heller godt for dette:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=318667

det er aliminiums fornt, mer solid, riktig nok ikke vidu, men er det så utrolig viktig?

Hvis du er villig til å gå litt opp i prisen http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=320517 Aliminium og vidu :thumbup:

Lenke til kommentar

M'm, jeg har sett på de der, de er fine! :)

Jeg ombestemt meg anågende Apevia-kabinettet. Tror jeg går for et Thermaltake Soprano! ;)

Er det store forskjeller på Soprano og Soprano DX? Er det vits for en "budsjett-kjøper" som meg å betale 250 kroner ekstra for DX?

-

Martin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...