XtaZ Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Eg likte ikkje Mertoid Prime, derfor kjøpte eg ikkje dei andre Metroid-spela. Det var heilt greit, men liksom ikkje min stil. Husker eg skvatt på Metroid Prime då Samus tok hånda på våpenet for å lade opp til eit skudd ein gong. Eg kom meg ikkje lenger enn til den andre plassen ein kjem til, kanskje derfor eg ikkje speler det lenger. 8982221[/snapback] Har du Metroid Prime enda? Hvis du vil selge det så send meg en PM Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Utsatt en uke, til 27.august i USA. Ikke noe nytt om en eventuell europeisk dato. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 ikke noe online mp er bekreftet. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Syns det er bra jeg. Metroid handler om enspilleropplevelsen og det å være alene. Trodde utsettelsen var grunnet flerspiller, men bedre at de bruker tiden til å finpolere spillet. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Syns det er bra jeg. Metroid handler om enspilleropplevelsen og det å være alene. Trodde utsettelsen var grunnet flerspiller, men bedre at de bruker tiden til å finpolere spillet. 8998830[/snapback] Enig i at Metroid handler først og fremst om singleplayer delen. Men det hadde vært veldig moro med mulitiplayer også da Spilte multiplayer på Metroid Prime 2 litt med en kompis å det var ganske artig, men å spille splitscreen er rett og slett tragisk så online multiplayer med fler folk hadde nok gjort opplevelsen 100 ganger bedre Det gir spillet lengre levetid også selv om man har rundet det Endret 4. juli 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er enig med TCi at Metroid-spillene først og fremst handler om en enestående singleplayer, men det hadde ikke vært neitakk til en god online multiplayer i treeren. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det første jeg tenkte når jeg leste den nyheten var Hurrah! og det mener jeg fortsatt. Jeg har gått og vært redd for at Nintendo ville bruke MP3 til å demonstrere at Wiimoten er den ultimate kontrollen for FPS'er og dermed ville lage en deathmatchliknende greie ala Hunters, men nå ser det ut til at de har fokus på å gjøre single-player delen konge, og det er akkurat det jeg har elsket med de to tidligere spillene. Gleder meg om mulig enda mer nå... Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Veldig bra at det ikke ble multiplayer. Det haddet gjort at mye av fokuset som nå ble rettet mot enspillerdelen, hadde blitt rettet mot å lage en god onlinedel. En annen ting, er at de måtte lagt inn flere personer i spillet, slik at en kunne variert personene man spilte online med. Jeg synes at Nintendo bør vise en ny IP, hvis de skal lage et godt FPS-spill som kan brukes online. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Kort oppsummert: Metroid Prime 3 kommer til å eie uansett når det kommer, ser jo jævla fett og skyte og åpne dører med Wii-moten Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Husker de søvnløse nettene før Wii lanseringen, å hvor jeg gledet meg til å få huket tak i konsollen. Nå blir det snart deja vu før MP3 kommer ut. MP eller ikke, det bryr meg mitt i der jeg er høyest når jeg plukker bær (og der sola normalt sett ikke skal skinne for de som ikke tok den helt). Jeg har falt pladask for Metroid serien og gleder meg like mye til dette spillet som jeg gledet meg til Twilight Princess. Håper på noen dager med høstramlinger slik at jeg har gode grunne til å låse dørene og stenge meg inne i min egen lille verden noen dager Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg ble først skuffet da det ikke var multiplayer, men så innså jeg noe: Twilight Princess har jo ikke det. Og Metroid er jo ingen vanlig FPS, men mer et eventyrspill, bare at man ser det fra førstepersonsperspektiv. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Twilight Princess var jo et dårligt eksempel da.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Blir deilig med et nytt Prime der man slipper den forbaska skyggeverdenen. Satan det sugde hardt Ødela toern for min del, ihvertfall nesten. Har enda ikke fullført det. Har så mange gode spilløyeblikk med Metroid Prime (1) Husker når jeg fikk Wave beam og frostbeam Endret 5. juli 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Og Metroid er jo ingen vanlig FPS, men mer et eventyrspill, bare at man ser det fra førstepersonsperspektiv. 9009817[/snapback] Metroid Prime-spillene er FPA (First Person Adventure). Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Er det helt sikkert at det ikke blir noe parallell skyggeverden slik som i Echoes? Spillet ser så nydelig ut: http://www.gametrailers.com/player/13159.html Endret 5. juli 2007 av Dan_H Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Twilight Princess var jo et dårligt eksempel da.. 9011464[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Blir deilig med et nytt Prime der man slipper den forbaska skyggeverdenen. Satan det sugde hardt Ødela toern for min del, ihvertfall nesten. Har enda ikke fullført det. 9012188[/snapback] Hehe. Det var helt motsatt for meg. Digger konseptet med parallelle dimensjoner og verdener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå