SisteBert Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Lagde en annen tråd, men den ble blasta av alle moderatorene siden ingen klarte å holde seg til teamet. Prøv å gjør det nå a, ikke diskuter hva som er best av HD og blueray osv. (gamle tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=780484) Sony vurderer priskutt skriver vg: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=141131 Så diskuter om dere tror det kommer til å hende eller ikke. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) mange faktorer trer inn her... produksjons kostnader. leveranse kostnader. balanse mellom "Vinn" og "tap", hvor mye skal den settes ned? hvor mange estimerte consoler blir solgt ved hvilken priser. Hvor mange "Dual console" kjøpere (har 360/Wee og vil ha 360). Spill. andre utviklings muligheter for PS3. Det som teller for PS3 er følgende: Sony gir deg lov og installere hva OS du selv gidder. kommer masse spill som ikke er portet fra andre platformer, noe som er viktig for og utnytte mulighetene i consolen fullt ut. HDD, du får skifte HDD uten at dette skal gå ut over garantien. BluRay, nuff said. fremtiden angående HOME har sikkert noe og si, blir dette en betalbar tjeneste? Så fort PS3'en faller under 4995,- (SEK)[Ja, jeg bor i Sverige, land of GRAND big pizzas and cheap bear] så kjøper jeg. Endret 21. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Nå har jo allerede OBS satt ned prisen med 1000kroner.- Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 så lenge lagret holder? eller for evig? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 så lenge lagret holder? eller for evig? 8914824[/snapback] Vet ikke, det er en tråd her om det. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 så lenge lagret holder? eller for evig? 8914824[/snapback] Vet ikke, det er en tråd her om det. 8914831[/snapback] så det, og der nevnes bare så lenge lageret holder. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 så lenge lagret holder? eller for evig? 8914824[/snapback] Vet ikke, det er en tråd her om det. 8914831[/snapback] så det, og der nevnes bare så lenge lageret holder. 8914848[/snapback] De kan bestille mer, og dette er starten på en revolusjon Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er nok ingen offisielle prisidropp med det første men Elkjøp f.eks selger den jo en del billigere. Sist jeg var der kostet den 5000kr. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Den trenger absolutt å gå ned i pris. Iallfall til under 5000. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 4490,- før jul hos vanlige forhandlere, med de billigste tilbudene rundt 3990 (elkjøp/Expert)? Har dog ingenting med revolusjon å gjøre, er jeg redd. Eller heldigvis. (Hvorfor bruke så store ord?) Så Sony kommer til å selge med enda større tap. Da bør de helst få ut nok antall konsoller til å hente det inn på andre måter på lengre sikt. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 3990kr på Elkjøp hørtes meget koselig ut.... Da kjøper jeg en selv om det ikke er noen veldig interessante spill til maskinen. Jeg lever nemlig enda i håpet om at PS3 skal overta kronen fra Xbox1 som media-avspiller i stua mi. Var millisekund fra å leite etter en Obs her tidligere i uka men fant ut at denne månedens impulskjøp blir en HTC Touch i stedet. Får uansett ikke spilt noe særlig før til høsten uansett Får håpe Elkjøp brenner inne med ett lass PS3 og panikkselger dem på ett tidspunkt. Kanskje ikke mest sannsynlig men man kan da håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå