Ob3yM3 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en badeshorts fra http://laredoute.no/ , men jeg er usikker på størrelsen. Siden jeg ikke får vist direkte link til produktet, så gir jeg dere instruksjon: herre -> badetøy -> badetøy -> tøff badeshorts (o neill) Her står det en strørrelse i parantes og en uten, og jeg er usikker på hvilken størrelse jeg bør ha. I vanlige jeans bruker jeg 28/28 / 30/30 (feks Lee-jeans). Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en badeshorts fra http://laredoute.no/ , men jeg er usikker på størrelsen. Siden jeg ikke får vist direkte link til produktet, så gir jeg dere instruksjon: herre -> badetøy -> badetøy -> tøff badeshorts (o neill) Her står det en strørrelse i parantes og en uten, og jeg er usikker på hvilken størrelse jeg bør ha. I vanlige jeans bruker jeg 28/28 / 30/30 (feks Lee-jeans). Håper noen kan hjelpe 8914683[/snapback] Ja, bruker du 30/30, kjøp shortsen i 30. For å unngå ufrivillig nakenbading, er det viktig at du ikke kjøper den FOR stor. Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Nakenbading er jo i vinden, har jeg hørt! Neida, fra spøk til alvor: Hvis du går inn som jeg beskriver, og velger den rosa (istedenfor den blå), så får du en diverse størrelser å velge melleom som jeg ikke skjønner: Kall meg idiot, som ikke skjønner størrelsene, men jeg håper på en forklaring, sånn at jeg får bestilt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er du jente? 36 til 44 er jo str som de fleste klesmerker bruker på dameklær, og jeg vil tro tallene i parantesen er hvor mange tommer det er rundt livet. 36 tilsvarer vel en small vil jeg tro, osv oppover. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 det er samme str. som du bruker i bukse. men skjønner ikke det med den parantesen der ;s Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 LaRedoute har en veldig grei størrelsesguide. Sjekket den? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Bruker de ikke forskjellige nummer på størrelsene i forskjellige land/regioner da? F.eks. er 44 i USA det samme som 34 i Frankrike. Lenke til kommentar
Ob3yM3 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) LaRedoute har en veldig grei størrelsesguide. Sjekket den? 8915192[/snapback] Ja, men kan ikke si den var så veldig grei, men. Og nei, jeg er ikke jente. *edit* En som sa til meg at str. i parantes var vanlig jeans-str. Det kan i hvert fall virke fornuftig. Siden jeg bruker 28/30 rundt livet i jeans, så må jeg dermed bestille enten 36 (28) eller 38 (30). Dette virker logisk. Kan dette stemme? Endret 21. juni 2007 av Ob3yM3 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Den surfeshortsen var rå da! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 En som sa til meg at str. i parantes var vanlig jeans-str. Det kan i hvert fall virke fornuftig. Siden jeg bruker 28/30 rundt livet i jeans, så må jeg dermed bestille enten 36 (28) eller 38 (30). Dette virker logisk. Kan dette stemme? 8915492[/snapback] Det høres veldig riktig ut! Det i parentesen er nok tommer rundt livet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå