Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Påloggingspassord til Windows

Anbefalte innlegg

Trådstarter: Jeg håper seriøst at du prøvde å tulle når du sa "hive en splitter ny laptop...". Som nevnt tidligere: Reinstaller.

Du kan eventuelt extracte pw hashen via en linux distro eller på andre vis, og cracke denne med et rainbow table elns. Det er allikevel kanskje greiest å bare reinstallere OS i dette tilfellet, hvis du ikke er interesert i å sette deg inn i altfor mye nytt for å knekke passordet.

8918092[/snapback]

bring it on on an pm with a word document

btw: trenger jeg live cd eller install for å gjøre noe slikt?

+ hvilken distro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei? har jeg sagt det? og når? dette gjelder ikke piratkopiering ilpostino... Slow down..

ja, i mine ører har du sagt det. jeg synes det er kompletyt idioti å sende fra seg SAM-filen til vilt fremmede. på denne måten gjør du systenet ditt helt åpent for at fremmede kan bruke maskinen din til det de måtte ønske.

Lenke til kommentar
Nei? har jeg sagt det? og når? dette gjelder ikke piratkopiering ilpostino... Slow down..

ja, i mine ører har du sagt det. jeg synes det er kompletyt idioti å sende fra seg SAM-filen til vilt fremmede. på denne måten gjør du systenet ditt helt åpent for at fremmede kan bruke maskinen din til det de måtte ønske.

8965214[/snapback]

Then i'll hook it off the internet ;)

Dessuten trenger jeg det mammafukkings passordet fort fordi jeg har 32kb ledig diskplass på den! og OEM saken har fryst seg så jeg vil gjerne ha ut nøkkelen i tillegg.

Hvis du kan cracke den fila bedre enn han så kan du gjerne rope ut.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...