SpecialForce Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Trådstarter: Jeg håper seriøst at du prøvde å tulle når du sa "hive en splitter ny laptop...". Som nevnt tidligere: Reinstaller. Du kan eventuelt extracte pw hashen via en linux distro eller på andre vis, og cracke denne med et rainbow table elns. Det er allikevel kanskje greiest å bare reinstallere OS i dette tilfellet, hvis du ikke er interesert i å sette deg inn i altfor mye nytt for å knekke passordet. 8918092[/snapback] bring it on on an pm with a word document btw: trenger jeg live cd eller install for å gjøre noe slikt? + hvilken distro Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvis du vil, så kan jeg knekke SAM fila for deg... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvis du vil, så kan jeg knekke SAM fila for deg... 8943830[/snapback] Gjerne! Gi meg en pm eller en msn-adresse så vi kan samarbeide litt.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Gjerne! var det "Kall meg gjerne idiot" du sa? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Gjerne! var det "Kall meg gjerne idiot" du sa? 8962046[/snapback] Nei? har jeg sagt det? og når? dette gjelder ikke piratkopiering ilpostino... Slow down.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Nei? har jeg sagt det? og når? dette gjelder ikke piratkopiering ilpostino... Slow down.. ja, i mine ører har du sagt det. jeg synes det er kompletyt idioti å sende fra seg SAM-filen til vilt fremmede. på denne måten gjør du systenet ditt helt åpent for at fremmede kan bruke maskinen din til det de måtte ønske. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Vist du skal bruke en linux distro vil jeg anbefale http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=133599 Så laster du ned live cd. Alt du trenger å gjøre er å laste ned fila, brenne den ut og så boote fra CDen. Endret 28. juni 2007 av Smalltimer Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Nei? har jeg sagt det? og når? dette gjelder ikke piratkopiering ilpostino... Slow down.. ja, i mine ører har du sagt det. jeg synes det er kompletyt idioti å sende fra seg SAM-filen til vilt fremmede. på denne måten gjør du systenet ditt helt åpent for at fremmede kan bruke maskinen din til det de måtte ønske. 8965214[/snapback] Then i'll hook it off the internet Dessuten trenger jeg det mammafukkings passordet fort fordi jeg har 32kb ledig diskplass på den! og OEM saken har fryst seg så jeg vil gjerne ha ut nøkkelen i tillegg. Hvis du kan cracke den fila bedre enn han så kan du gjerne rope ut. Endret 28. juni 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 bruk Bart's NT bootdisk så kan du gjøre det selv. den disken tar passord på så å si alle NT-systemer. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Utrolig så mange sære ideèr det var her. Gjør deg selv en tjeneste og bruk verktøyet ilpostino og Pengu foreslo. Det fjerner/bytter passord på den kontoen du vil. Edit: På hovedsiden finner du en oversikt, http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ Endret 28. juni 2007 av darkadmin Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 bruk Bart's NT bootdisk så kan du gjøre det selv. den disken tar passord på så å si alle NT-systemer. 8965546[/snapback] Takker. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Denne har jeg testet et par ganger og virker http://pubs.logicalexpressions.com/pub0009...icle.asp?ID=305 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå