Gå til innhold

Hvorfor velge noe annet MMO enn Age of Conan?


Anbefalte innlegg

Link fra den finans siden det ble linket til:

 

Usikkerheten rundt Conan-prosjektet dreier seg fortsatt om ytelse ved svært høy belastning, samt de entydig negative tilbakemeldingene rundt selve spillsystemet. Funcom forventer fortsatt fallende omsetning frem mot lanseringen.

 

Jeg håper ikke dette er snakk om ren negativ tilbakemelding om betaen generelt, og heller combat systemet som det har vært snakk om før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er på ingen måte "dummet ned".

 

På en måte så er det nye systemet mye bedre ettersom det systemet gjør det mye enklere for FunCom å ballansere det.

 

Eneste forskjellen er at man nå trykker på hotkeys før man starter på comboen, mens tidliugere så måtte man pugge enhver combo for å få den effekten man ville ha, og ettersom det ble veldi mye likt så kunne man lett ha fyrt av noe en helst ikke ville ha brukt.

 

F.eks jeg kunne trengt en stun attack som var Q-1-2-E, men så klarte jeg å trykke Q-1-2-3 istedet som var "scream attack" ettersom E og 3 i dette tilfellet ville være lyst opp. Så på den måten var det ganske tungvindt.

 

Mens nå så gir man beskjed allerede fra start hvilken combo man vil bruke, slik at Funcom kan hvis de vil slenge inn en liten stun i starten av en combo samt en større effekt på slutten hvis de vil, noe som jo gjør systemet enklere å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor Mythic trekker vekk betaen i noen måneder?

 

Er det klart for open beta? Eller er noe fryktelig galt?

 

Personlig synest jeg Warhammer betaen var helt forferdelig dårlig. Grafikken var på nivå med et spill fra 1998, combat systemet, animasjonene osv var ret og slett klønete, urealistisk og dårlige. Jeg synest nesten at det var rart at de startet betaen når de fortsatt var på et så lavt nivå i utviklingen. Etter det jeg så vil jeg si at det kommer til å bli utsatt flere ganger, men man vet aldri.

 

Når det kommer til AoC så vil så veldig at det skal bli et bra spill. Alt jeg har lest og funnet ut om spillet virker utrolig fett. Grafikken er også nydelig. Ja, alt som er skrevet i den første posten her egentlig.

Men hver gang jeg ser videos fra spillet blir jeg litt skuffet. Jeg liker ikke spesielt godt animasjonene, og en del ser ganske klønete og treigt ut.

 

Vi får se, jeg velger ihvertfall å være positiv frem til release, til det motsatte er bevist.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...