river Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei! Jeg trenger litt hjelp her. Det jeg lurte på var angående brenning av spill til ps2. Er det bare å brenne det helt vanlig på en hvilken som helst CD, eller må man ha spesielle cd`er. Brenner du det som en image fil vis du F.EKS har lastet det ned? (det vil ikke si at jeg har lastet ned, men jeg bare lurer) Hvordan gjør man det er egentlig spørsmålet mitt? Håper noen kan svare meg på dette. Takker for alle svar. ---------- BEMERK! Vennligst les forumets retningslinjer, da dette er en diskusjon vi ikke tillater på våre forumer. Lenke til kommentar
river Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Er det overhode ingen som kan hjelpe meg? Er dette spørsmål som går mot retningslinjene? Det kan da ikke være så strengt blitt. Da har det gått for langt synst jeg. Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hei! Jeg trenger litt hjelp her. Det jeg lurte på var angående brenning av spill til ps2. Er det bare å brenne det helt vanlig på en hvilken som helst CD, eller må man ha spesielle cd`er. Brenner du det som en image fil vis du F.EKS har lastet det ned? (det vil ikke si at jeg har lastet ned, men jeg bare lurer) Hvordan gjør man det er egentlig spørsmålet mitt? Håper noen kan svare meg på dette. Takker for alle svar. Du trenger DvD skiver å brenner..... uansett burde ingen synke så dypt at de begynner å brenne spill :-? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 dvd-brenner og chip i din ps2. Det burde holde. Pass på å brenne i lav hastighet og på kvalitets-plater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg