Variabel Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Yo! Vet ikke om dette er riktig kategori, men, uansett. Vet noen om en (preferably) nettbutikker hvor de selger slike kort til DS som jeg kan slenge over homebrew-software på? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg kjøpte backupkortet mitt (M3 Simply) på ConsoleSource. Sammen med en Kingston 2GB minnebrikke og frakt - havnet summen på rett under $100 (som er litt over 600 kroner i Norge).. Tok ca. 10 dager fra jeg bestilte til det havnet i postkassen med billigste fraktmetode. Moms og tollbehandling ble på ca. 150 kroner. Alt i alt kostet det meg da 750 kroner for hele greia - noe som slettes ikke er verst når du regner med minnebrikken. Er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg kjøpte backupkortet mitt (M3 Simply) på ConsoleSource. Sammen med en Kingston 2GB minnebrikke og frakt - havnet summen på rett under $100 (som er litt over 600 kroner i Norge).. Tok ca. 10 dager fra jeg bestilte til det havnet i postkassen med billigste fraktmetode. Moms og tollbehandling ble på ca. 150 kroner. Alt i alt kostet det meg da 750 kroner for hele greia - noe som slettes ikke er verst når du regner med minnebrikken. Er absolutt å anbefale! 8974827[/snapback] Hmmm, jeg betalte 33$ for samme chip, inc porto, da slipper jeg toll, og kan kjøpe minne kort på komplett eller.no Kjøpte på dealextreame.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå