Solefald Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 noken som veit om det fortsatt er mulig få ta generell studiekompetanse i trondheim ? eg kunne tenkt meg å få flytta meg men eg har ikkje søkt på noke skule der desverre Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) noken som veit om det fortsatt er mulig få ta generell studiekompetanse i trondheim ? eg kunne tenkt meg å få flytta meg men eg har ikkje søkt på noke skule der desverre 8914340[/snapback] Altså du mener til høsten nå? Og du har latt søknadsfristen gå fra deg? Bor du i Trondheims Fylke fra før? Har du noen utdannelse fra før? Endret 21. juni 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 noken som veit om det fortsatt er mulig få ta generell studiekompetanse i trondheim ? eg kunne tenkt meg å få flytta meg men eg har ikkje søkt på noke skule der desverre 8914340[/snapback] Altså du mener til høsten nå? Og du har latt søknadsfristen gå fra deg? Bor du i Trondheims Fylke fra før? Har du noen utdannelse fra før? 8914399[/snapback] jepp, eg fant ut idag at eg vil heller til trondheim eg bur i sogn og fjordane.. er i militæret no, og er ferdig i august. eg har VK2 Serviceelektronikk Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Problemet med at du bytter fylke er at du mister de 100 ekstra poengene du får. Dog vet jeg ikke om dette gjelder mellom VGS, men er garantert at det gjelder fra ungdomstrinnet til vgs. Det du må gjøre nå for å få studiekompetanse er å gå påbygning. Da slipper du bare unna med ett år. Ta direkte kontakt på dette telefonnummeret i morra og spørr videre siden du tydeligvis har dårlig tid tlf: 73 86 63 40 Dette går direkte til utdanningsavdelingen i Sør Trøndelag fylkeskommune. Endret 21. juni 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 takk for nr:P eg har søkt påbygg heime.. men diverse ting har skjedd som gjer at eg kan flytte.. eg har alders poeng. født i 85. + får poeng fra militæret. men eg har desverre ikkje rett på skuleplass lenger. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 85, hvor gammel er du da? 22? Isåfall betyr det 4 poeng, samt 3 poeng for militæret. Det betyr 7 ekstra poeng Hvis ikke du har rett til skoleplass er det jo mer usikkert. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå