tor1986 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har lastet ned noen spill fra nettet.. De er i .jar format.. Jeg har prøvd å kopiere dem over til mobilen med datakabel, men spillene vil ikke starte.. De blir bare betraktet som vanlige filer.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har lastet ned noen spill fra nettet.. De er i .jar format.. Jeg har prøvd å kopiere dem over til mobilen med datakabel, men spillene vil ikke starte.. De blir bare betraktet som vanlige filer.. Noen som kan hjelpe meg? 8914325[/snapback] Hvis ikke du får hjelp her, send bare en mail og spørr direkte http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=gb&...05&subject=Opt1 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 hvor i telefonen har du lagt dem inn med kabelen? du må legge dem inn i mappen other (direkte i telefonminnet) eller MSSEMC\media files\other (minnekortet) også installere dem manuelt fra telefonen ved å starte .jar fila. en annen måte er å sende dem over via bluetooth da blir de automatisk installert. lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå