Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Aux kabel til bil stereo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. jeg har kjøpt meg en ny Kenwood cd-spiller til å ha i bilen. Det er en AUX port forran på spilleren. Er det noen som vet hvordan kabel jeg trenger for å koble den på en Sony Ericsson walkman? Eller i hele tatt en mp3 spiller?

8914308[/snapback]

For å koble til mobilen din, tror jeg du må ha en slik SonyEricsson kabel, slik at du får en minijack ut av mobilen.. Finnes på elkjøp etc, regner jeg med...

Endret av Ali_G
Lenke til kommentar

ok.. tusen takk. hvis jeg bruker en mini-jack plugg i begge ender, sånn som på den siste linken. Kan jeg lage en selv. Hvis jeg har en kabel med mini-jack, og setter på en annen mini-jack plugg på andre enden. Vil det fungere? Håper dere skjønner hva jeg mener:P

Lenke til kommentar
Ja, det vil funke hvis du kobler alt riktig. Anbefaler at du lodder det for best mulig styrke og kontakt. Du kan jo f.eks. ta en jack-plugg fra et gammelt head-set, ikke sant?

8949608[/snapback]

Jeg gjorde dette. Lodda, og testet det etterpå. Men når jeg setter den inn i spilleren så kommer det ikke noe aux meny opp. Jeg prøver å bla videre, men det er bare radio, cd og standby. Jeg er sikker på at det er aux på den. Hva gjør jeg?

(har kenwood spiller)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...