theone1990 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei. jeg har kjøpt meg en ny Kenwood cd-spiller til å ha i bilen. Det er en AUX port forran på spilleren. Er det noen som vet hvordan kabel jeg trenger for å koble den på en Sony Ericsson walkman? Eller i hele tatt en mp3 spiller? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 det er vel en slik du trenger hvis du skal koble til en mp3 spiller http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=383535 Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hei. jeg har kjøpt meg en ny Kenwood cd-spiller til å ha i bilen. Det er en AUX port forran på spilleren. Er det noen som vet hvordan kabel jeg trenger for å koble den på en Sony Ericsson walkman? Eller i hele tatt en mp3 spiller? 8914308[/snapback] For å koble til mobilen din, tror jeg du må ha en slik SonyEricsson kabel, slik at du får en minijack ut av mobilen.. Finnes på elkjøp etc, regner jeg med... Endret 21. juni 2007 av Ali_G Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) En slik: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=14388589 Endret 21. juni 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
theone1990 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 ok.. tusen takk. hvis jeg bruker en mini-jack plugg i begge ender, sånn som på den siste linken. Kan jeg lage en selv. Hvis jeg har en kabel med mini-jack, og setter på en annen mini-jack plugg på andre enden. Vil det fungere? Håper dere skjønner hva jeg mener:P Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ja, det vil funke hvis du kobler alt riktig. Anbefaler at du lodder det for best mulig styrke og kontakt. Du kan jo f.eks. ta en jack-plugg fra et gammelt head-set, ikke sant? Lenke til kommentar
theone1990 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, det vil funke hvis du kobler alt riktig. Anbefaler at du lodder det for best mulig styrke og kontakt. Du kan jo f.eks. ta en jack-plugg fra et gammelt head-set, ikke sant? 8949608[/snapback] Jeg gjorde dette. Lodda, og testet det etterpå. Men når jeg setter den inn i spilleren så kommer det ikke noe aux meny opp. Jeg prøver å bla videre, men det er bare radio, cd og standby. Jeg er sikker på at det er aux på den. Hva gjør jeg? (har kenwood spiller) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Enten så må du gå i menyen å slå på AUX, eller så er det for dårlig kontakt. Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 På min spiller (Pioneer) må jeg slå av spillern, holde inne valg knappen 3 sek, så får jeg en meny som jeg kan gjøre div.. bl.a slå på\av aux... kanskje det er no sånnt på din også? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Du må inn i menyen og sette "AUX" til "ON". Lenke til kommentar
theone1990 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 takk, takk.. det funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå