Henrikenn Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Yo. Ei god venninne av meg har bursdag snart. Tenkte jeg skulle kjøpe noe fint til hu. Har kjent hu i 1 år snart, og var kjempe forelska i hun en god stund. Så vil gjerne at det skal være noe fint da. Pris 0-400kr ca! Bring it on! Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Yo. Ei god venninne av meg har bursdag snart. Tenkte jeg skulle kjøpe noe fint til hu. Har kjent hu i 1 år snart, og var kjempe forelska i hun en god stund. Så vil gjerne at det skal være noe fint da. Pris 0-400kr ca! Bring it on! 8914213[/snapback] Alder? Siden du poster i sex og samliv må du virkelig tenke på noe kinky? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Dildo eller sexy undertøy. Kan ikke forstå hvorfor du poster denne i Sex og samliv hvis du ikke vil ha slike svar. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Yo. Ei god venninne av meg har bursdag snart. Tenkte jeg skulle kjøpe noe fint til hu. Har kjent hu i 1 år snart, og var kjempe forelska i hun en god stund. Så vil gjerne at det skal være noe fint da. Pris 0-400kr ca! Bring it on! 8914213[/snapback] Alder? Siden du poster i sex og samliv må du virkelig tenke på noe kinky? 8914227[/snapback] Dammit Hvor skulle jeg posta da? Anyways,hu blir 16. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Samliv er vel ikke nødvendigvis ting relatert til sex, er det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Samliv er vel ikke nødvendigvis ting relatert til sex, er det? 8914254[/snapback] Ikke egentlig, men gavetips til ei venninne er vel mer OT, enn samliv. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hmm, et armbånd? Eller gavekort på noe massasjegreier Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hmm, et armbånd? Eller gavekort på noe massasjegreier 8914328[/snapback] Eneste som skal gi dama di masasje er vell deg? ;-) Moderne gaver bør jo være litt mer opplevelse, eller humor. Dere har vell kommet over den romantiske delen nå som dere er 1 år. Er selv 17 år og har vært sammen med dama i 4 år og får litt kjeft hvis jeg kjøper et smykke/armbånd også kalt juveler. Opplevelses gaver slår alltid ann! Eller noe mer personlig selvsagt. Endret 21. juni 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg kjøpte en flaske Dior parfyme til en god veninne av meg. Hu fikk masse parfyme som hu leverte tilbake, men beholdt Dior parfymen Tror Dior er populært... koster såvidt over 400kr Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 HoaXed, er jo ei veninne av han.. Ikke dama hans.. Men smykke/armbånd/ring eller parfyme slår alltid godt an hos kjærester, så hvorfor ikke gi det til en veninne? MÅ jo bare bli bra Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 HoaXed, er jo ei veninne av han.. Ikke dama hans.. Men smykke/armbånd/ring eller parfyme slår alltid godt an hos kjærester, så hvorfor ikke gi det til en veninne? MÅ jo bare bli bra 8916336[/snapback] Aj. Hvem sier de har vært venniner i ett år? Da beklager jeg. Da kan du jo bli kjæreste med ho. Hvilken bedre gave kan man ikke gi en seg selv på et sølvfat? Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hmm, et armbånd? Eller gavekort på noe massasjegreier 8914328[/snapback] Oooh. den er fin! Ikke kjøp gavekort. TA HUN MED PÅ MASSASJE! Da får du noe ut av det og! Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Fotlenke passer bra. Jeg kjøpte det til ei venninne en gang, fikk aldri gitt det til henne. Har det fortsatt. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hva med et bilde av dere to med en pen ramme rundt? Uansett, ting som det er bedre å gi enn et rent objekt. Det viser at du virkelig bryr deg om henne Endret 21. juni 2007 av Comprade Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hos Gullsmeden har de et merke som heter Pilgrim. Mye fine og ikke så dyre smykker til jenter i tenårene. Kjæresten min ble veldig fornøyd da hun fikk et kjede på 7 månedersdagen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå