Gå til innhold

Jeg har allerede bestilt, men er dette bra?


Anbefalte innlegg

Lurer på ny PC jeg også. Er dette ok da? Vil ha bra ytelse i spill og god overklokking :)

 

Lurer på dette:

 

Gigabyte GA-P35-DS4

Intel Core 2 Duo E6600

Corsair TWIN2X-6400 2 GB (2 x 1 GB) CL5

TR Ultra 120 Extreme

Foxconn GeForce 8800 GTS 320 MB OC

 

Noen som vil ha forandret et eller annet her? Er vel mest minne jeg lurer på, er jo reine jungelen jo ... :no: ....

 

Den PCen over ser jo bra ut da forresten ... :-)

 

https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=48702

 

Gigabyte GA-P35-DS4

Intel Core 2 Duo E6600

Corsair TWIN2X-6400 2 GB (2 x 1 GB) CL5

TR Ultra 120 Extreme (ikke Ninja'en ... )

Foxconn GeForce 8800 GTS 320 MB OC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville ha byttet ut Thermaltake Big Typhoon med en annen cpuvifte. Synes denne kjølte dårlig i kabinettet mitt p.g.a. at størrelsen og formen.

8916727[/snapback]

Jeg har den selv og kjøler veldig bra.

8919673[/snapback]

 

Den har riktignok god kjøleeffekt ved høy rpm på vifta, men da bråker den endel.

Lenke til kommentar

Ashol: Jo takk, er så mye RAM der som ikke er testet på de forskjellige sidene så jeg trenger faktisk litt hjelp. Hvis det er noen som mener at det burde være forandringer i det hele tatt. Men det jeg kan si for å helpe deg sånn derre er at jeg har Antec P180 selv da, og det er utvilsomt det beste kabinettet jeg har hatt noensinne. :) Kjølere a'la ninja'en passer jo kjempebra inni der. Og hvis feks Tuniq Tower 120 Ultra passer inni der så hadde det vært en kjempematch tror jeg. Men skal du ta'n HELT ut så må del vel nesten bli en ThermalRight Ultra 120 Extreme eller en Thermalright IFX-14 ... den siste tror jeg bare hadde vært en innertier. :)

 

Ellers så ser jeg ikke noe på oppsettet ditt som jeg ville gjort noe forandringer på egentlig. Kanskje en litt større PSU hvis det går. Skal ha meg en likedan skjerm som din. :-) Har du sett på Foxconn GTS 320 OC? Er billigere og skal visstnok være lett å overklokke til en god del mere enn det som den er fra fabrikken.

 

Ingen som kommer med RAM-tips til meg? Hva hvis jeg legger på 2-3-4-500 kr ekstra da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...