IndR Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei! Jeg vil gjerne ha commandsa til at når jeg trykker Caps Lock blir siktet mitt stort, og når jeg trykker ALT at siktet mitt blir liten. Jeg vil også ha at når jeg trykker på R så reloader jeg og pluss så sies det i team_say: "Cover me, I am Realoading." Noen som kan disse commandsa, Tusen TAKK! Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Blir vel litt irriterende med reload-bindet... De fleste spillere kan gå i dekning selv mens de reloader Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 bind r "+reload; wait; wait; say_team cover me i'm reloading! DONT SHOT!" etc. jeg kan ikke command for crosshairen, men jeg antar det er cl_crosshairsize small og lagre, evnt hud_crosshairsize. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Hørt om options? 8913939[/snapback] Bare ikke svar. Kan jo ikke fikse at siktet mitt blir stort/liten via options(keyboard), må skrives inn med commands. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg skjønte problemstillingen din bedre nå Dette kan være en løsning: http://www.bindmaker.org/modules.php?name=OldTutorial#create Lenke til kommentar
IndR Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeje, takk for linken. MEN, jeg vil helst ikke laste ned noe program( da jeg ikke trenger det), så vil helst at noen cs-kunnskapsrike folk der ute kan gi meg et fullt svar på dette: Endret 21. juni 2007 av Singh_Toor Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Sovehest gav deg vel et sann nogenlinde greit svar på reloadingen. Er ikke sikker men prøv adjust_crosshair i konsollen. Det forandrer fargen ivertfall. Jeg leter litt etter kommandoen for størrelse på siktet Lenke til kommentar
IndR Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Tror ikke alle skjønner problemet mitt fullt ut her. Jeg kan commanden for lite/stort sikte; cl_crosshair_size small/large. Det jeg vil er at når jeg er ingame, når jeg trykker på Caps Lock skifter siktet seg fra lite til stort, og vil jeg skifte tilbake til lite vil jeg bare trykke på ALT-knappen. Dette som er problemet. @ Sovehest: Jeg kopierte og limte inn, og det funka fett, men bak meldinga når jeg trykker på r kommer det 114? Slik som: Cover me, i'm realoading! 114. Hva kommer 114 tallet av? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Fikk det til.. bind "CTRL" "+duck;cl_crosshair_size small" bind "CAPSLOCK" "cl_crosshair_size large" Disse fungerer. Men det må da finnes en måte å la cs bytte til large crosshair når du slipper ctrl knappen da...? Endret 21. juni 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Finally the newest thing to hit the streets was the ability to modify the size and color of your crosshair. The easiest way to adjust the radar size in-game is to create a script that allows you to cycle through the crosshair sizes: alias "crs" "crs1" alias "crs1" "cl_crosshair_size small; alias crs crs2" alias "crs2" "cl_crosshair_size medium; alias crs crs3" alias "crs3" "cl_crosshair_size large; alias crs crs4" alias "crs4" "cl_crosshair_size medium; alias crs crs1" Fant det der--> http://www.counter-script.net/index.php?id=124 Bytt ut crs med din knapp du skal bruke (tror eg. ;D ) Endret 21. juni 2007 av Aykon Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg vil tro at dette fungerer (bare noe jeg fikset her og nå, har ikke testet): alias cr "cr1" alias cr1 "cl_crosshair_size small; alias cr cr2" alias cr2 "cl_crosshair_size medium; cr cr3" alias cr3 "cl_crosshair_size large; cr cr1" bind "CAPSLOCK" "cr" bind "ALT" "cl_crosshair_size small" (Dette scriptet bytter til small når du trykker på caps, om du trykker en gang til, blir det medium, om du trykker en gang til blir det large og om du trykker en gang til, blir det lite.) Endret 21. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
IndR Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Fikk det til..bind "CTRL" "+duck;cl_crosshair_size small" bind "CAPSLOCK" "cl_crosshair_size large" Disse fungerer. Men det må da finnes en måte å la cs bytte til large crosshair når du slipper ctrl knappen da...? 8915240[/snapback] TUSEN TUSEN TAKK! Det funka Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Legg kommandoene inn i config fila så slipper du å skrive dette hver gang Lenke til kommentar
IndR Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil tro at dette fungerer (bare noe jeg fikset her og nå, har ikke testet): alias cr "cr1" alias cr1 "cl_crosshair_size small; alias cr cr2" alias cr2 "cl_crosshair_size medium; cr cr3" alias cr3 "cl_crosshair_size large; cr cr1" bind "CAPSLOCK" "cr" bind "ALT" "cl_crosshair_size small" (Dette scriptet bytter til small når du trykker på caps, om du trykker en gang til, blir det medium, om du trykker en gang til blir det large og om du trykker en gang til, blir det lite.) 8915325[/snapback] Joda, men er det mulig at jeg bare får small og large? Ikke medium mener jeg, fordi jeg bare bruker small/large. Takk. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 alias cr "cr1" alias cr1 "cl_crosshair_size small; alias cr cr2" alias cr2 "cl_crosshair_size large; cr cr1" bind "CAPSLOCK" "cr" Lenke til kommentar
IndR Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 alias cr "cr1" alias cr1 "cl_crosshair_size small; alias cr cr2" alias cr2 "cl_crosshair_size large; cr cr1" bind "CAPSLOCK" "cr" 8915424[/snapback] Ah, TUSEN hjertelig takk! Så det er bare å kopiere og lime inn dette i configen i cs? (sry om det ble litt nooby spørsmål). Lenke til kommentar
IndR Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 eehm, jeg kopierte og limte inn akuratt det du hadde skrevet. Det funket dessverre ikke, og cs bare klikka hvis jeg trakk på samme knappen to ganger. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil anbefale deg å gjøre slik: Slett "tilleggs-kommandoer" i config.cfg, skriv: exec autoexec.cfg nederst. Last ned denne (høyreklikk->lagre som) configen jeg laget til deg, og legg den i cstrike(_norwegian)-mappen din - dette for å gjøre det mer ryddig. Disse kommandoene tror jeg du selv vil ha nytte for, og om du lurer på hva de betyr, er det bare å spørre her eller skrive en PM. Jeg hadde forøvrig glemt "alias" én gang i scriptet jeg gav deg. Riktig script skal være; alias cr "cr1" alias cr1 "cl_crosshair_size small; alias cr cr2" alias cr2 "cl_crosshair_size large; alias cr cr1" bind "CAPSLOCK" "cr" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå