Neglesaks Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) God dag. Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny laptop som i hovedsak skal brukes i skolesammenheng, så den må være liten og lett. Jeg har sett på en Dell XPS, med følgende specs: Intel® Core™ 2 Duo T7200-prosessor (2,0 GHz, 667 MHz, 4 MB L2-buffer) 12,1" skjerm 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] 100 GB (7200 rpm) SATA-harddisk Intel®Graphics Media Accelerator 950 skjermkort denne koster ca 12 500 kroner det jeg lurer på er om det er noen som vet om noen andre alternativer, som er bedre. Eller er dette rett og slett et veldig godt kjøp? Det hadde vært fint med et skjermkort som i det minste kan kjøre noen nye spill. På forhånd takk Endret 21. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 fattig skjermkort i den greia der ^^ sjekk opp www.prisguide.no så poster du noe gromt du finner her Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 fattig skjermkort i den greia der ^^sjekk opp www.prisguide.no så poster du noe gromt du finner her 8913846[/snapback] Han skal bruke den til skole Jeg har noe liknende den PCen sjøl, samme CPU, bare mindre RAM... Funker fett, drar akkurat San Andreas på lav grafikk på skolen Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 fattig skjermkort i den greia der ^^sjekk opp www.prisguide.no så poster du noe gromt du finner her 8913846[/snapback] Han skal bruke den til skole Jeg har noe liknende den PCen sjøl, samme CPU, bare mindre RAM... Funker fett, drar akkurat San Andreas på lav grafikk på skolen 8913869[/snapback] daså^^ hehe ble noe annet da gitt takk for rettingen adrian Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 jeg har vært å sjekket litt på prisguide.no men samtlige har elendige intel skjermkort. er det slik at det ikke produseres laptoper med 12,1" skjerm og bra skjermkort? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) jeg har vært å sjekket litt på prisguide.no men samtlige har elendige intel skjermkort. er det slik at det ikke produseres laptoper med 12,1" skjerm og bra skjermkort? 8913914[/snapback] Acer Ferrari? EDIT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den ene posten min ble Eid av Zeph Endret 21. juni 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Neglesaks Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) har nå surfet litt rundt og funnet denne: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....93%3bc%3a100559 er ikke den veldig bra? Endret 21. juni 2007 av Neglesaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå