Strat90 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Er det noen som har erfaringer med kjøp (av strenger, i hovedsak) fra denne siden? Jeg tenkte jeg kunne spørre i gitartråden, men siden de også selger stikker tenkte jeg kanskje at trommerne på forumet også kanskje visste noe De har meget hyggelige priser på gitarstrengene, imotsetning til mine lokale forhandlere, så jeg kunne tenkt meg å kjøpt noen sett til akustisk og elektrisk gitar derfra Hvis noen har erfaringer med andre forhandlere på nett som selger strenger er disse også gladlig mottatt Lars Endret 21. juni 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg bestilte et par småting derfra for to dager siden, idag kom de til posthuset. Raskt og billig. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Høres flott ut! Tenker jeg skal bestille et par strenger der til uka.. Betalte du ved postoppkrav eller med kredittkort? Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Okay! Takk for svar Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei! Jeg har gode erfaringer med stıkker.... Fikk spesialbestılt noen strenger jeg ville ha, det tok sin tid... men de kom da tilslutt... ^^ :!: Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har bare gode erfaringer med stikker.no - usannsynlig fine priser og kjapp leveringstid (spes. siden strengesett som regel sendes som A-prioritet, som tar 1-2 dager ideelt sett). Jeg har aldri fått feilforsendelser heller. Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hørtes bra ut Jeg må si jeg ble ganske overrasket når jeg så prisene! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Wow, dette er jo flotte priser. takk skal du ha. Edith: post nr. 300 Endret 26. juni 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
Strat90 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Nå har jeg også endelig fått bestilt noe derifra Jeg bestilte to sett med strenger. 2 pk D'addario EXL110 strenger. Jeg bestilte rundt 21.00 Søndag kveld. I fem-tiden dagen etterpå fikk jeg opplysningen om at orderen er sendt som brev. På tirsdag formiddag var brevet med to pk strenger i postkassen, som bestilt Prisen ble tilsammen rundt 120.- inkl. frakt, som er hva jeg ellers betaler for ett sett med samme strengene hos min lokale forhandler Er meget fornøyd med denne nett-butikken og vil helt klart handle her videre Anbefales! Lars Endret 14. juli 2007 av Strat90 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bestilte meg to pakker med D'Addario-strenger rundt kl 15.00 igår, og de lå i postkassa idag! Utrolig rask levering, og billige priser. Definitivt det stedet hvor jeg kjøper strenger fra nå av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå