thoro Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vurderer denne PC-en fra Komplett, men vil gjerne se synspunkter på maskinen først. Bruk er først og fremst Wow-spilling, musikk, surfing, og litt film-titting. Har en 20" skjerm fra Dell i dag (1680*1200) som vil brukes. Tenker å doble RAM og harddisk ift standard, dette gir en totalpris på kr 13.709,-. Ps: Ser det ofte kommer kommentarer om at slevbyggingsalternativer er bedre. Det er ikke aktuelt for meg, det er kun ferdigbygde alternativer som gjelder. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ser bra ut det, men eg ville nok kjøpt ei betre mus, og eg ville kjøpt ein svakare prosessor om det er aktuelt å overklokke. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det der vil holde lange veien til WoW og surfing. Hvis du vil spare penger kan du degradere både prosessor og skjermkort. Lurt å ha 2 GB minne med Vista som jeg ser du skal bestille. Og BTW. Legg ved en Q-Pad musematte. Det koster ikke store greiene, men de er helt syke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå