Kiwi-Kun Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Omg. Qttask tar en av de to 3 Ghz kjernene mine for seg selv! Jeg trenger hjelp for å få løst dette problemet da jeg er en flittig bruker av itunes som krever Quicktime. Hvorfor tar Qttask så mye CPU? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du kan vel bruke programma sjølv om du fjerner qttask! Det er vel berre eit overvakingsprogram som ser kva du speler av og sender det til apple, og eit program som sjekkar etter oppdateringar, om eg ikkje tek feil. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du trenger ikke qttask som Arne sier. For å fjerne det fra oppstarten kan du starte msconfig ( Start -> Run -> msconfig -> Enter ) og finne det under Startup. Fjern haken foran navnet og trykk ok. Etter neste oppstart kommer det en melding, der haker du bare av for å ikke vise meldingen når maskinen starter opp. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 jo takk for det, men den starter jo når jeg bruker ett apple porgram og jeg får jo ikke stengt det etter at det har startet. Desuten vil jeg vite hva som er galt med det, ikke hvordan jeg kan la være å bruke det. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå