majaffa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Jeg har et veldig plagsomt problem med pcn. Som mange andre, er jeg en av 8mill wow nerder. Altså: Når jeg sitter og spiller, blir trær og andre gjenstander dratt utover så langt øyet kan se. Enkelte streker blinker over hele skjermen og av og til får hele skjermen en slags hovedfarve. Kommer ann på hvilket miljø jeg befinner meg i. Av og til så stopper hele bildet, av og til lyden også. Dermed er det 50/50 for at jeg kommer ut i windows og bare kan gå inn i WoW-vinduet igjen, og at pcn restarter seg selv. I tillegg har skjermen en haug av forskjellige prikker, ikke døde pixler, men prikker. Noen som har det minste peiling på hva dette kommer av? :< Har et Asus 7900GT, om dette kan være til noen informasjon, siden en feilmeldig som sier: Driveren for Grafikkortet 7900GT har gjort systemet ustabilt... Endret 21. juni 2007 av majaffa Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kva med berre å laste ned nye driverar? Lenke til kommentar
majaffa Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Har prøvd det, men det hjalp ikke :/ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Skjer dette berre i WOW? Ingen andre spel? Endret 21. juni 2007 av Arne Lenke til kommentar
majaffa Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Dette skjer også i andre spill, ja. Men virker som det er værst i WoW, og det som er rart er at det blir bare værre og værre.. Endret 21. juni 2007 av majaffa Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 kan være at temperaturen i kortet blir for høy. Dersom alle vifter går som de skal, sjekk hva temperaturen er. Som oftest så kan du gjøre dette via software som følger med eller er nedlastbart. Sjekk at det ikke er masse støv og skitt på, og i vifta på grafikkkortet. Lenke til kommentar
majaffa Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Har lenge mistenkt kjølingen, men da jeg så inn mens pcn sto på, så det ut som vifta gikk for full fres, noe som også kunne høres. Kortet bærer ikke spesielt mye støv heller, noe som gjør at jeg tviler litt på at det feiles kjølinga. Kan kortet rett og slett være gåent? Endret 22. juni 2007 av majaffa Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Om vifta går for fullt, har vel ingenting å seie? Kan jo verte for varmt alikevel, no i juni. Skjekk temperaturen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå