Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Foreslå et FPS spill for meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om et spill med slåssesystem og/eller slow-motion (bullettime)? Annet enn Max Payne. :)

8922895[/snapback]

The Matrix: Path of Neo

Det er etter det jeg husker heeelt sinnsykt! Slowmotion-kapow-haiija-smack-pow-pjoing spill! :ph34r:

Du har rukket å drepe 3-5 mennesker før den første du slo har gått i bakken.

Det er sjow!

Lenke til kommentar
Er Prey spillet der du starter i en resturant? Tror jeg har prøvd det, kom aldri videre!

Yep, stemmer det.

Eg sjølv har aldri spelt igjennom F.E.A.R. Eg har fleire gonger pressa meg sjølv til å spele.. Men heilt i byrjinga kvekk eg som eit helvette.. Alltid på same staden! (Når du ser ein person passerar forbi i ein gang framfor deg). Veit eg er pingle =/

Lenke til kommentar
Er Prey spillet der du starter i en resturant? Tror jeg har prøvd det, kom aldri videre!

Yep, stemmer det.

Eg sjølv har aldri spelt igjennom F.E.A.R. Eg har fleire gonger pressa meg sjølv til å spele.. Men heilt i byrjinga kvekk eg som eit helvette.. Alltid på same staden! (Når du ser ein person passerar forbi i ein gang framfor deg). Veit eg er pingle =/

8923491[/snapback]

hehe:P ikke akkurat pingle.. jeg måtte lade meg opp mentalt i 24 timer før jeg spilte.. og spilte kunn når det var lyst..

Lenke til kommentar
hehe:P ikke akkurat pingle.. jeg måtte lade meg opp mentalt i 24 timer før jeg

Glad eg ikkje er den einaste då.. :p Broren min kom jo langt, eg fattar ikkje kvifor eg ikkje likar det. Har seriøst installert det 4-5 gonger, uten vidare resultat.

Lenke til kommentar
FEAR + exp packen.

Spilte nettopp igjen Extraction point (exp packen) og det er et must. Ikke dyrt veldig dyrt heller. Det er rett og slett genialt og utrolig godt laget. Must!

8924175[/snapback]

F.E.A.R. er rått, expansion er ikke like god.

Extraction Point er verdt å kjøpe hvis du vil ha 5 timer mer av F.E.A.R, men synes de kunne ha hatt enda mer variasjon i miljøet du var i. Fikk nok av kontor-settingen i løpet av de 8-9 timene F.E.A.R. tok.

F.E.A.R. multiplayer er gratis, det falt ikke helt i smak her, men du kan sjekke det ut her.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay

Fantastisk spill, godt meele-system, fet historie og variert gameplay :love:

8925468[/snapback]

AHH! At det spillet kunne gløymes.. Men eg skal inrømma at eg ikkje kom særleg langt der heller. Når eg kom ned i undergrunnen og ned i mørket, ja då var det alt-F4 ganske kjapt. Trur dette skal anskaffast igjen, eg vart heilt forelska i atmosfæren rundt spelet.

Heilt utruleg at dette spelet er basert på film imo!

Lenke til kommentar
Vil nå mene Fear er enda skumlere da :p

8913619[/snapback]

Doom 3 hadde jeg ingen problemer med siden det var sånn skvette-spill med litt cheesy monster. Men F.E.A.R klarte jeg aldri å fullføre siden dette var mye mer psykologisk. Etter jeg hadde møtt på den svarte røyken noen ganger holdt jeg på å pisse i buksa hver gang jeg så noe svart og diffust, selv om hele seansen var musestille og faktisk rolig.

Om trådstarter liker realistiske simulatorer kan jeg anbefale Armed Assault :)

Endret av skag1
Lenke til kommentar

8927537[/snapback]

Joiner den! Men da må han faenmeg forberede seg på å bruke -litt- tid på det :whistle:

8927569[/snapback]

Så klart! En ordentlig bevæpnet konflikt er jo ikke over på bare 2 timer :)

Men heldigvis har jo Armed Assault opptil 4x tidsakselerasjon som er til stor hjelp.

Lenke til kommentar

8927537[/snapback]

Joiner den! Men da må han faenmeg forberede seg på å bruke -litt- tid på det :whistle:

8927569[/snapback]

Så klart! En ordentlig bevæpnet konflikt er jo ikke over på bare 2 timer :)

Men heldigvis har jo Armed Assault opptil 4x tidsakselerasjon som er til stor hjelp.

8927616[/snapback]

Hehe. Rainbow Six 3: Raven Shield og SWAT 4 er også spennende, selv om det er veldig annerledes fra Arma. :thumbup:

Lenke til kommentar

Støtter Chronicles of Riddic. Fantastisk spill! Gav meg en av mine beste spillopplevelser i nyere tid det spillet. Utrolig variert. Inneholder alt fra sniking og fistfights til full action med svæære gunnere! Veldig stemningsfullt spill også. Og noen gode kommentarer fra tid til annen. Tror ikke jeg fant et eneste irritasjonsmoment med hele spillet. Anbefales.

Tror nesten jeg må installere det igjen. :yes:

Endret av stalker.
Lenke til kommentar

Kan ikke se at noen har nevnt STALKER....og det må jp gjøres. Både FEAR og RIDDICK er gode spill (det siste utrolig voldelig bare så det er sagt med all fist/melee-fightinga. def. ikke for barn)

Men STALKER har utrolig mye atmosfære, mye flott grafikk, tøffe våpen og mye spilling både innendørs og utendørs. Flotte cutscenes også. Det er noe særegent på en bra måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...