Groening Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Får ta en jeg en ny en. Veldig lett. Hvem sier det som står i signaturen min? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Er selvfølgelig riktig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Mellow out dude. If you need proof of my identity, I wrote my name on my underwear Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Det er jo Otto igjen, samme episode som sist jeg svarte:P Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Så fint for deg da Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Another scoope, Sara Sloane to attend girl on girl book club Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 og det fortsetter slik: hoho, Moe, you loveable loser, you've just made yourself five dollars ergo, det er moe neste sitat No! not my face, i need it for acting! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Husker ikke, men er det Homer? (sikkert ikke ) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Wrong! Det er halvbroren til Krusty, Luke Perry Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Er vel Moe det også? Blir borte fra PC-en ei stund så om det er riktig så får noen andre ta neste Endret 4. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Er det Alec Baldwin? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 nei og nei Jeg er rimelig sikker på at Moe sier det når han er liten. Det er sånn flashback, og vi får se hvorfor Moe ikke er i skuespillerbransjen mer. Men nå har dette pågått lenge nok. Noen kom med ny og vi vil høre hva som er svaret på det nå utgåtte spørsmålet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Svaret er Dean Richard Anderson (macgyver) han sa det når patty og selma kidnappet ham Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) *Slettet grunnet hjerneløst forslag! * Endret 5. november 2007 av Poor Leno Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Svaret er Dean Richard Anderson (macgyver) han sa det når patty og selma kidnappet ham Heter bå Richard Dean Anderson, da. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Svaret er Dean Richard Anderson (macgyver) han sa det når patty og selma kidnappet ham Heter bå Richard Dean Anderson, da. *pirk* nytt spørsmål anyone! Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Eg kan ta den. Kven har sagt følgjande: "Well let me ask you this: shut up." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå