coban Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er her ikke snakk om noe som er i nærheten av bedrag, og jeg må be trådstarter om å endre emnetittel til noe mindre bombastisk og mer beskrivende for sakens fakta. Hvis dette ikke gjøres innen rimelig tid, vil tråden bli vurdert stengt. 8932521[/snapback] Det er mange slike bombastiske tråder, hver gang en person har kjøpt noe og ikke får returnert det så er det rett inn på hw.no og lage en forum post "lurt av netshop", "elkjøp har svindlet meg!", "mpx suger" osv osv. Her må dere ta tak. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er her ikke snakk om noe som er i nærheten av bedrag, og jeg må be trådstarter om å endre emnetittel til noe mindre bombastisk og mer beskrivende for sakens fakta. Hvis dette ikke gjøres innen rimelig tid, vil tråden bli vurdert stengt. 8932521[/snapback] Det er mange slike bombastiske tråder, hver gang en person har kjøpt noe og ikke får returnert det så er det rett inn på hw.no og lage en forum post "lurt av netshop", "elkjøp har svindlet meg!", "mpx suger" osv osv. Her må dere ta tak. 8932628[/snapback] Tror det har mye å gjøre med effekten det skaper. Å bruke kraftige ord skaper mye blest, noe normale setninger ikke gjør. Det er heller ikke til å stikke under en stol at mange unge misbruker ordene og dems betydning. Lenke til kommentar
coban Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Det er her ikke snakk om noe som er i nærheten av bedrag, og jeg må be trådstarter om å endre emnetittel til noe mindre bombastisk og mer beskrivende for sakens fakta. Hvis dette ikke gjøres innen rimelig tid, vil tråden bli vurdert stengt. 8932521[/snapback] Det er mange slike bombastiske tråder, hver gang en person har kjøpt noe og ikke får returnert det så er det rett inn på hw.no og lage en forum post "lurt av netshop", "elkjøp har svindlet meg!", "mpx suger" osv osv. Her må dere ta tak. 8932628[/snapback] Tror det har mye å gjøre med effekten det skaper. Å bruke kraftige ord skaper mye blest, noe normale setninger ikke gjør. Det er heller ikke til å stikke under en stol at mange unge misbruker ordene og dems betydning. 8932650[/snapback] Men la oss heller diskutere to motsetninger; - det er ikke lov å reklamere for butikker osv - men det er lov å komme med utsagn om svindel om samme butikk. Det er i utgangspunktet to sider av samme sak, den ene er negativt ladet, mens den andre er positiv. Hvor er det ene mer akseptert enn det andre? Endret 24. juni 2007 av coban Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Dette kan misbrukes ved at en kjede synker så lavt at de beggyner å lage falske tråder på hw.no forumet for å sverte konkurenter. Jeg sier ikke at dette er tilfelle men kan skje. En generell regel jeg har er at jeg aldri handler noe jeg kan komme til å trenge support/retur på hos elkjøp mens ting som spill, dvd, musikk og lignende går ann å kjøpe der hvis de har best pris. Ville, for eksempel, aldri kjøpt pc hos elkjøp. Bountyhunter Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) - det er ikke lov å reklamere for butikker osv- men det er lov å komme med utsagn om svindel om samme butikk. Det er i utgangspunktet to sider av samme sak, den ene er negativt ladet, mens den andre er positiv. Hvor er det ene mer akseptert enn det andre? Om en som ikke er ansatt av butikken skryter av den, forteller om en god pris, positive erfaringer eller lignende, så tillater vi det. Hvorfor skulle vi da nekte en person som er misfornøyd å skrive om negative erfaringer? Trodde det var selvsagt. En annen ting som jeg trodde var selvsagt, var at en person som eier eller har interesser i en butikk (ansatt eller lignende) ikke kan reklamere for sin butikk. Da blir det vanskelig en nøytral informasjon. Skulle alle butikker hatt sine brukere på forumet for å bedrive reklame/markedsføring, hadde det bare blitt et virrvarr av reklame, priser, skryt av egen service og lignende. Jeg har prøvd å forklare deg dette tidligere. Er disse punktene virkelig så vanskelig å forstå? Endret 24. juni 2007 av Afseth Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan vi ta videre prinsipiell diskusjon i en egen tilbakemeldingstråd på forumet? Ikke fler poster her. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Trådstarter har etter over syv timer enda ikke endret emnetittel, og emnet virker også ferdig diskutert. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg