Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kul bak på hæl

Visningsnavn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 2 år senere...
Gjest Charuran

Jeg har også en kul på hver akilles sen .... det er sinnsykt vondt og gå i trapper for meg da ... veeeeeeldig vondt også .. har hatt det i 2-4 år nå jeg kan ikke gå normalt ... noen som vet hva det kan være ?

Lenke til kommentar

Enda engang, en gjest som åpner en gammel post.. 3 år gammel.. Sikkert samme fyren hver gang som ikke har noe bedre å gjøre..

Charuran lag en egen post med ting du lurer på en å åpne en 3 år gammel post på nytt.'

EDIT: Men siden du først posta her: Hvis du har hatt det i 2 - 4 år (Syns det her virker som en troll post fra Gjest_Charuran, fordi det er vesentlig forskjell på 2 og 4 år, en forskjell man burde huske hvis det stopper deg fra å gå normalt), så burde du ta en tur til legen og få det sjekket, kansje han kan gjøre noe med det så du kan begyne å gå normalt igjen..

Endret av Elwani
Lenke til kommentar
Gjest charuran

Enda engang, en gjest som åpner en gammel post.. 3 år gammel.. Sikkert samme fyren hver gang som ikke har noe bedre å gjøre..

Charuran lag en egen post med ting du lurer på en å åpne en 3 år gammel post på nytt.'

EDIT: Men siden du først posta her: Hvis du har hatt det i 2 - 4 år (Syns det her virker som en troll post fra Gjest_Charuran, fordi det er vesentlig forskjell på 2 og 4 år, en forskjell man burde huske hvis det stopper deg fra å gå normalt), så burde du ta en tur til legen og få det sjekket, kansje han kan gjøre noe med det så du kan begyne å gå normalt igjen..

Ja sorry da for at jeg ikke la merke til hvor gammel den var før etterpå ... jeg sier 2-4 år fordi det har vært litt sånn av og til med merkelig gåing og blitt normalt og plutselig vondt igjen var det jeg da mente ... men for 2 år siden så begynnte jeg og gå litt merkelig og sånn går det nå hele tiden ... jeg skal til legen idag for håpentlig vis ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...