Visningsnavn Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) . Endret 9. mai 2013 av Visningsnavn Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 kan være det ja, men ta deg en tur til legen for sikkerhetsskyld^^ Lenke til kommentar
Visningsnavn Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 er det nødvendig? det gjør ikke vondt eller noe.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 hehe prøv noen sko i riktig størrelse går ikke kulen ned sjekk det opp! ja det er viktig kan være noe uchill vøtt Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Første jeg tenke var en betent akilles? Har ikke peiling dog. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Første jeg tenke var en betent akilles? Har ikke peiling dog. 8913754[/snapback] Det ville vel vært litt lengre opp, tror du ikke? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Nja, sennen slutter vel der, gjør den ikke? Lenke til kommentar
Visningsnavn Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Er den hard ? 8913724[/snapback] ja, ganske hard ja.. jeg synest det er litt rart at det er slik på begge føttene, det må nesten være skoene, eller? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan være en svulst. Lenke til kommentar
Gjest Charuran Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har også en kul på hver akilles sen .... det er sinnsykt vondt og gå i trapper for meg da ... veeeeeeldig vondt også .. har hatt det i 2-4 år nå jeg kan ikke gå normalt ... noen som vet hva det kan være ? Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Enda engang, en gjest som åpner en gammel post.. 3 år gammel.. Sikkert samme fyren hver gang som ikke har noe bedre å gjøre.. Charuran lag en egen post med ting du lurer på en å åpne en 3 år gammel post på nytt.' EDIT: Men siden du først posta her: Hvis du har hatt det i 2 - 4 år (Syns det her virker som en troll post fra Gjest_Charuran, fordi det er vesentlig forskjell på 2 og 4 år, en forskjell man burde huske hvis det stopper deg fra å gå normalt), så burde du ta en tur til legen og få det sjekket, kansje han kan gjøre noe med det så du kan begyne å gå normalt igjen.. Endret 18. august 2010 av Elwani Lenke til kommentar
Gjest charuran Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Enda engang, en gjest som åpner en gammel post.. 3 år gammel.. Sikkert samme fyren hver gang som ikke har noe bedre å gjøre.. Charuran lag en egen post med ting du lurer på en å åpne en 3 år gammel post på nytt.' EDIT: Men siden du først posta her: Hvis du har hatt det i 2 - 4 år (Syns det her virker som en troll post fra Gjest_Charuran, fordi det er vesentlig forskjell på 2 og 4 år, en forskjell man burde huske hvis det stopper deg fra å gå normalt), så burde du ta en tur til legen og få det sjekket, kansje han kan gjøre noe med det så du kan begyne å gå normalt igjen.. Ja sorry da for at jeg ikke la merke til hvor gammel den var før etterpå ... jeg sier 2-4 år fordi det har vært litt sånn av og til med merkelig gåing og blitt normalt og plutselig vondt igjen var det jeg da mente ... men for 2 år siden så begynnte jeg og gå litt merkelig og sånn går det nå hele tiden ... jeg skal til legen idag for håpentlig vis .. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Lykke til hos legen, håper han finner ut noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå