lersveen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Ok, så nå har jeg akkurat installert XP på en gammel Fujitsu Siemens maskin og det første jeg merker er at verken skjermkortet, nettverkskortet eller lydkortet fungerer som det skal. Jeg fikk satt i et nytt skjermkort og nettverkskort og da fungerte de fint. Og nå har jeg vært og funnet riktige drivere på nettet til lydkortet, men når jeg kommer til delen i veiviseren hvor jeg skal browse etter der jeg har lagt driverne så blir ok-knappen grået ut på alt untatt min datamaskin. Og når jeg velger min datamaskin får jeg bare en feilmelding: "the location you specified does not exist or cannot be reached." Hva i oppvaskkost skal jeg gjøre nå? det ser ut som alt på disken er skrivebeskyttet/read-only, har det noe med det å gjøre? Sørens møkkasystem. ALT fungerte som en drøm uten noe som helst problemer når jeg installerte ubuntu på den Endret 21. juni 2007 av lersveen Lenke til kommentar
lersveen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Glem det, jeg fiksa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå