Gå til innhold

Står fast mellom PS3 og Xbox 360!

Mountain

Anbefalte innlegg

Forza er dritkjedelig å spille ja. Likte aldri det første heller.

Kanskje det mest kjedelige "realistiske" bilspillet jeg har spilt. Selv Sega GT 2002 på Xbox var bedre.

Forza 2 er jo omtrent bare det samme om igjen. Nesten ingen nye baner heller. 3-4 nye, resten er gjenbruk fra eneren. Eh, nei takk.

Grafikken er også skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La han kose seg, han har det åpenbart ikke så enkelt. Og til trådstarter, hvis du liker ps3 og spillene så kjøp den. Kommer sikkert mye fint til den også etterhvert men ikke forvent at den blir like overlegen hva salg og spilltilbud som ps2 åpenbart var. En ting er klart: alex Ws har vlagt seg en god helt :p gleder meg til om et par timer

Lenke til kommentar
Forza er dritkjedelig å spille ja. Likte aldri det første heller.

Kanskje det mest kjedelige "realistiske" bilspillet jeg har spilt. Selv Sega GT 2002 på Xbox var bedre.

Forza 2 er jo omtrent bare det samme om igjen. Nesten ingen nye baner heller. 3-4 nye, resten er gjenbruk fra eneren. Eh, nei takk.

Grafikken er også skikkelig dårlig.

8915181[/snapback]

PROTIP: Det fins flere spill enn Forza til Xbox.

Lenke til kommentar
Selfølgelig kjøper man PS3. Bare treiginger som kjøper 360. Så unnskylder de den med alt de kan bare fordi de ikke har råd til PS3...

Veit ikke hvor gammel du her, men du tenker som et barn i hvert fall.

Det er nok av voksne folk, lønnsmottagere, på dette forumet, som fint ha råd til å kjøpe den konsollen som de synes gir mest for øyeblikket. Eller begge.

Det eneste du gjør i innlegget ditt er å slenge med leppa. Blir ikke så imponert av det, ei heller hjelper du trådstarteren med noe fornuftig i hans beslutningsprosess. Du setter kun deg selv i dårlig lys.

Synes du at PS3 gir deg mest, så er det greit. LIker du ikke Forza 2 eller de andre spillene, så greit det også. Men å slenge negative merkelapper på de som kjøper andre varer enn deg er uverdig og dumt. Skjerp deg.

Nå tror jeg også trådstarter nevnte i et tidligere innlegg her på side 2 at han hadde bestemt seg for PS3, så da kunne denne tråden kanskje stenges av moderator før vedkommende setter seg selv i enda dårligere lys.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Ps3 kommer til å bli knall når det kommer bedre spill og en ny kontoller til den om ca 1 års tid.

Men frem til da så er 360 helt klart overlegen, med tanke på spill kartoteket kontroller og "live" tjenesten.

Men klarer du og vente ca 1 år så velg da, klarer du ikke så kjøp 360.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...