boffeeen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg hadde også PS2, men med en gang jeg prøvde X360 kontrolleren, så finner jeg flere og flere feil med PS kontrolleren, den er for liten, mangler rumble, og får vondt i henda etter svært kort tid. Og jeg er også en av de som synes spillutvalget til PS3 er temmelig labert, og ser mer verdi i den som filmviser enn konsoll. Er også en fordel å vite om du skal spille online eller ikke, da Xbox 360 har veldig mange spill som utmerker seg på den fronten. Skal du bare spille SP, og har mye penger, kan jeg gå god for PS3en. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan ikke admin bare sette en av disse trådene som sticky og så stenge alle tråder anngående hvilken konsoll som er best. Trenger vell ikke alle disse gjør vi så en burde da kunne besvare de spørsmål som folk måtte ha Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan ikke admin bare sette en av disse trådene som sticky og så stenge alle tråder anngående hvilken konsoll som er best. Trenger vell ikke alle disse gjør vi så en burde da kunne besvare de spørsmål som folk måtte ha 8914679[/snapback] Det hadde faktisk vært en god idé. Kanskje en av FAQ, med spørsmål og svar alá: -"Hvilken konsoll har best grafikk? SVAR: Foreløpig er konsollene veldig like blablabla..." -"Hvilken konsoll har best spill? SVAR: Dette er opp til hvert enkelt. Foreløpig har 360 flest spill, men man må selv vurdere blablabla..." -"Hvilken konsoll er best til å spille på internett med? SVAR: 360 har en utarbeidet Live-tjeneste med mange spillere og mange funksjoner, den koster til gjengjeld litt penger. PS3 sin løsning er helt gratis, som kan være greit om blablabla..." Så slipper vi to av disse trådene i uka. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Genialt, håper min kan være der da? Jaja, en sa at eg bare kunne kaste alt utstyret til PS1 og 2, like greit å ha PS2 og spille Guitar Hero der f.rks? Da går eg for Playstation 3 Endret 21. juni 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Genialt, håper min kan være der da? Jaja, en sa at eg bare kunne kaste alt utstyret til PS1 og 2, like greit å ha PS2 og spille Guitar Hero der f.rks? Da går eg for Playstation 3 8914737[/snapback] Hold på det, så får jeg håpe du blir fornøyd med valget ditt Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Selfølgelig kjøper man PS3. Bare treiginger som kjøper 360. Så unnskylder de den med alt de kan bare fordi de ikke har råd til PS3... Om 2-3 år vil PS3 være milevis foran 360 når det gjelder ytelse, spill og antall solgt. Forza og dette her var skikkelig dårlig. Ikke engang i nærheten av GT4 på PS2 etter min mening. GT4 ser faktisk mer realistisk ut. Kjøp PS3, MotorStorm og Resistance så har du det beste som finnes på markedet i dag. Og snart kommer MGS4 og GT5 også. Da skal jeg love deg folk kommer til å glemme 360. Endret 21. juni 2007 av Remedi Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Velkommen til forumet, Remedi. Ganske snart vil du skjønne at slike poster ikke vil få så mye respekt. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Genialt, håper min kan være der da? Jaja, en sa at eg bare kunne kaste alt utstyret til PS1 og 2, like greit å ha PS2 og spille Guitar Hero der f.rks? Da går eg for Playstation 3 8914737[/snapback] Om du vil spille Guitar Hero må du nok beholde PS2en din. Du får ikke putta gitaren i PS3, samme hvor hardt du prøver. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Selfølgelig kjøper man PS3. Bare treiginger som kjøper 360. Så unnskylder de den med alt de kan bare fordi de ikke har råd til PS3... Om 2-3 år vil PS3 være milevis foran 360 når det gjelder ytelse, spill og antall solgt. Forza og dette her var skikkelig dårlig. Ikke engang i nærheten av GT4 på PS2 etter min mening. GT4 ser faktisk mer realistisk ut. Kjøp PS3, MotorStorm og Resistance så har du det beste som finnes på markedet i dag. Og snart kommer MGS4 og GT5 også. Da skal jeg love deg folk kommer til å glemme 360. 8914869[/snapback] Og du har prøvd 360 i ... fem minutter? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Han troller, ikke svar han, bare rapporter Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ehmmm... får han ikke brukt Guitar Hero-gitarene sine? Hva med en av disse? Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Han troller, ikke svar han, bare rapporter 8914932[/snapback] Får man ikke lov til å ha meninger her eller hva ? Jeg synes PS3 er klart bedre. Du synes tydeligvis motsatt. Ser du meg klage på deg for det ? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Han troller, ikke svar han, bare rapporter 8914932[/snapback] Det tror jeg faktisk ikke han gjør. Jeg gjetter at han er rundt fjorten-femten år, og rett og slett ikke vet bedre. Han tror sansynligvis at saken er så sort på hvitt som han fremstiller det. Heldigvis taler han til døve ører, iom at de fleste her inne vet bedre (med unntak da, selvfølgelig). Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Selfølgelig kjøper man PS3. Bare treiginger som kjøper 360. Så unnskylder de den med alt de kan bare fordi de ikke har råd til PS3... Om 2-3 år vil PS3 være milevis foran 360 når det gjelder ytelse, spill og antall solgt. Forza og dette her var skikkelig dårlig. Ikke engang i nærheten av GT4 på PS2 etter min mening. GT4 ser faktisk mer realistisk ut. Kjøp PS3, MotorStorm og Resistance så har du det beste som finnes på markedet i dag. Og snart kommer MGS4 og GT5 også. Da skal jeg love deg folk kommer til å glemme 360. 8914869[/snapback] Og du har prøvd 360 i ... fem minutter? 8914894[/snapback] Jeg har spilt 360 mange ganger. En annen grunnn til ikke å kjøpe den er det evinnnelige bråket den lager. PS3'en min er helt lydløs den. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ehmmm... får han ikke brukt Guitar Hero-gitarene sine? Hva med en av disse? 8914936[/snapback] Sikkert grei å ha om han vil spille Resistance med gitaren, men ikke så mye mer: "Guaranteed to be compatible with all Playstation 3 games, regardless of region, however this product does not support PS2 games." Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Får man ikke lov til å ha meninger her eller hva ? Joda, men og formulere dem litt annerledes gjør du veldig klokt i. To enkle grunner: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Jeg synes PS3 er klart bedre. Du synes tydeligvis motsatt. Greit nok. Og nei, jeg synes ikke at PS3 er dårligere enn noen annen konsoll, det jeg synes om innstillingen din mot andre konsoller derimot... Ser du meg klage på deg for det ? Nei, men så går ikke jeg ut og sier alt mulig rart heller da. Men done deal. Ta det på PM hvis du vil diskutere mer, takk. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Selfølgelig kjøper man PS3. Bare treiginger som kjøper 360. Så unnskylder de den med alt de kan bare fordi de ikke har råd til PS3... Tull, kjøpte nettopp en ny mobil til 4500kr.. gjorde meg ingen ting, har nytte av den! PS3 derimot har jeg på nåværende tidspunkt ingen nytte av! Om 2-3 år vil PS3 være milevis foran 360 når det gjelder ytelse, spill og antall solgt. Forza og dette her var skikkelig dårlig. Ikke engang i nærheten av GT4 på PS2 etter min mening. GT4 ser faktisk mer realistisk ut. Prøvde faktisk GT:HD på Elkjøp tidligere i dag... Det så dårlig ut, mye dårligere enn av diverse screenshots&filmer jeg har sett... ble skuffet! Lyden var til å grine av... Mulig jeg hadde blitt imponert om jeg ikke hadde spilt Forza 2... Uansett, nå er det over ett halv år siden Gears kom ut på 360.. fortsatt ikke ett eneste PS3 spill som er i nærheten av det grafisk... Kjøp PS3, MotorStorm og Resistance så har du det beste som finnes på markedet i dag. Og snart kommer MGS4 og GT5 også. Da skal jeg love deg folk kommer til å glemme 360. 8914869[/snapback] Snart kommer 360 med ett prisdropp og Halo 3, Bioshock, Mass Effect, Assassins Creed, Grand Theft Auto 4, PGR4, Too Human .. da skal jeg love deg PS3 får kjørt seg! Og til trådstarter, kjøp en PS3 om du vil ha det! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Selfølgelig kjøper man PS3. Bare treiginger som kjøper 360. Så unnskylder de den med alt de kan bare fordi de ikke har råd til PS3... Om 2-3 år vil PS3 være milevis foran 360 når det gjelder ytelse, spill og antall solgt. Forza og dette her var skikkelig dårlig. Ikke engang i nærheten av GT4 på PS2 etter min mening. GT4 ser faktisk mer realistisk ut. Kjøp PS3, MotorStorm og Resistance så har du det beste som finnes på markedet i dag. Og snart kommer MGS4 og GT5 også. Da skal jeg love deg folk kommer til å glemme 360. 8914869[/snapback] Fanboys er morsomme dyr. Hvis du sender meg et PM kan vi godt krangle litt. Synes det altid er gøy å høre hva dere har å si, uavhengig av hvilken konsoll dere støtter : Hvis du hadde lest litt om Forza så hadde du skjønt hvorfor de kuttet litt på grafikken. Spillet kjører med en framerate som ligger fjellsolid på 60fps. I tillegg er det avanserte systemer for skade og andre ting som påvirker bilen som ligger i bakgrunnen hele tiden. Ikke vær ignorant. Det ser bare dumt ut, og ingen tjener på det... Vel jeg får ledd litt da Endret 21. juni 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Remedi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Og så? GT4 er også 60fps. Og i motsetning til Forza 2, så er det 60fps i replays også, noe Forza 2 ikke klarer så der er de bare 30fps. Og de er også håpløst dårlig laget. Elendige kameravinkler noe som gjør reprisene gørr kjedelige. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Et kjapt spørsmål: Bare fordi du foretrekker GT, betyr det at Forza er dritdårlig? Jeg synes Marthe er penere enn Lise, betyr det at Lise er dritstygg? Nei, Lise er gansk pen hun også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg