Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Finnes det software for å finne ut hva ip'n til en eller flere av MSN-kontaktene dine er? Så vidt jeg vet er ikke dette ulovlig med tanke på at man legger fra seg ipen alle andre veier når man surfer. Wiken.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 netstat i cms tror jeg det var. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Men det ville jo vært litt rart om MSN oppgir IP adressen til de du snakker med, siden det ikke er direkte-kommunikasjon. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 I Settings, kan du velge om det skal opprettes direktelink. Og det er default. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) netstat i cms tror jeg det var. 8912907[/snapback] Bruker man netstat -b får man med hvilket program som har de ulike tilkoblingene og gjør det lettere å sile ut de for MSN. Endret 21. juni 2007 av skag1 Lenke til kommentar
backup Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 For å finne IP-adressen til en annen på MSN, kan du sende eller motta en fil, og samtidig følge med på netstat i terminal. Altermativt kan du sende en link til en webside du har laget og som ved et server-script (f.eks. php) mailer hans ip til deg når han klikker linken. Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Dette har jeg også lurt på Jeg hadde et program, som så det.. vent litt skal jeg sjekke. *to minutter senere* Last ned MSN discovery Endret 27. juni 2007 av Nilsemann2k Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Finnes det software for å finne ut hva ip'n til en eller flere av MSN-kontaktene dine er? Så vidt jeg vet er ikke dette ulovlig med tanke på at man legger fra seg ipen alle andre veier når man surfer. Wiken.. 8912892[/snapback] Hva trenger du ipen til foresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Takk takk Nilsemann.. Wiken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå