Madock Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 hei, jeg har nettopp skaffet meg gamecam og lurer på to ting. det første jeg lurer på er hvordan man kan fjerne den lille "skjermen" nederst i høyre hjørne som kommer opp med en gang man tar musa over og når man filmer. Også lurer jeg på om det er mulig å filme då musepekeren vises. Takk for svar Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Vis GameCam er som Fraps, så kan du desverre ikke filme når du ikke spiller.. Da kan du bruke et program som heter CamStudio. Ellers er det verdt å ta en titt Her Sempron. Lenke til kommentar
Madock Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) neinei, jeg skal filme mens jeg spiller, men jeg vil gjerne ha med musepekeren mens jeg spiller, som f.eks på wow så man ser den hånden. også når man filmer kommer det en liten firkant nede i hjørnet som viser hva du filmer mens du filmer, og den vil jeg gjerne ha bort, så jeg lurer på om noen vet hvordan man gjør det var egentlig veldig fornøyd med fraps, men fraps får fps'en min til å gå ned til mellom 1 og 4 noe jeg ikke har så lyst til. Endret 21. juni 2007 av Madock Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 neinei, jeg skal filme mens jeg spiller, men jeg vil gjerne ha med musepekeren mens jeg spiller, som f.eks på wow så man ser den hånden. også når man filmer kommer det en liten firkant nede i hjørnet som viser hva du filmer mens du filmer, og den vil jeg gjerne ha bort, så jeg lurer på om noen vet hvordan man gjør det var egentlig veldig fornøyd med fraps, men fraps får fps'en min til å gå ned til mellom 1 og 4 noe jeg ikke har så lyst til. 8915401[/snapback] Hva mener du med at den går ned mellom 1 og 4? Sempron. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kva trur du han meiner når han seier at FPS-en går ned til 1-4? Han meiner sjølvsagt at bilderaten går ned til 1-4 bilete i sekundet når han tek opp med Fraps. CamStudio er forresten ikkje laga for å filme i spel slik, so vidt eg veit. Det er iallfall ikkje optimalt for det. Forresten Madock, det Sempron meinte med å ikkje kunne ta opp medan ein speler, var at ein bør bruke opptaksfunksjonen i spelet, og so ta opp replayen med Fraps. Kva den firkanten er veit eg ikkje, då eg ikkje har brukt Gamecam (eller Fraps for den saks skuld), men det kan vere vannmerket. Dei billege versjonane av Gamecam må ha vannmerke trur eg, iallfall gratisversjonen, med den dyraste kan ein bestemme sjølv korleis dette vannmerket skal vere, og om det skal vere der. Lenke til kommentar
Madock Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 takk for svar Men den "firkanten" jeg snakker om er ikke vannmekret ettersom jeg har fullversjonen, men det en rute som viser alt jeg har på skjermen som taes opp mens jeg spiller:P Men det er ikke så farlig, det er bare litt irriterende at en del av skjermen blir borte under dette bildet. Men ingen som vet hvordan man kan ordne sånn at man får med musepekeren mens man filmer? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kva trur du han meiner når han seier at FPS-en går ned til 1-4? Han meiner sjølvsagt at bilderaten går ned til 1-4 bilete i sekundet når han tek opp med Fraps. CamStudio er forresten ikkje laga for å filme i spel slik, so vidt eg veit. Det er iallfall ikkje optimalt for det. Forresten Madock, det Sempron meinte med å ikkje kunne ta opp medan ein speler, var at ein bør bruke opptaksfunksjonen i spelet, og so ta opp replayen med Fraps. Kva den firkanten er veit eg ikkje, då eg ikkje har brukt Gamecam (eller Fraps for den saks skuld), men det kan vere vannmerket. Dei billege versjonane av Gamecam må ha vannmerke trur eg, iallfall gratisversjonen, med den dyraste kan ein bestemme sjølv korleis dette vannmerket skal vere, og om det skal vere der. 8916774[/snapback] ahh, skjønner! Måtte lese om igjen posten hans, så skjønte jeg det Sempron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå