CelT Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hehe, joda, når det gjelder 7210 og 6610 da, men jeg ville på langt nær allikevel foretrukket den MMS som de to telefonene har fremfor EMS, multimedia eller ikke EMS er praktisk talt ubrukelig etter min mening Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Oki, men da mener jeg MMS er litt ubrukelig i forhold til mail-funksjon på mobiler også Mail er liksom så standard... Lenke til kommentar
CelT Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 hehe, joda, jeg foretrekker mail fremfor MMS og bruker det tidhvis selv på min 7650, samt at jeg kan surfe dette forumet med webviewer f.eks. Mange telefoner støtter jo mail på en god måte etterhvert og tillater epost informasjon i kontaktlisten og da er jo det vel så lettvint som en vanlig SMS bare billigere og med bedre muligheter enn MMS (med tanke på mengde data). Ulempen med email er at meldigen ikke kommer frem umiddelbart men det er vel sjeldent nødvendig med den typen meldinger. Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Bra vi er enige på det punktet i allefall Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Wow!! :o Dette var jo lærerikt! Men nå som dere er så godt i gang, kan dere ikke forklare forskjellen på GPRS og WAP? :wink: Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 WAP: internett på mobilen. GPRS: 'Alltid online' med mobilen, altså man slipper å tenke på tellerskritt og betaler heller for nedlastet datamengde. WAP med GPRS er mye billigere enn WAP med oppringing (CSD) Lenke til kommentar
CelT Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 så enkelt kan det vel forklares ja men wap er et meget begrenset internet, men det kan du finne ut på egenhånd om du prøver på mobilen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå