elektroboy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har en Karcher K 2.900, men det følgte ikke med såpe beholder til den. Men er det noe jeg kan få kjøpt utenom? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Beholder såpen en høytrykkspyler? Det ser nemlig slik ut med med såpass saftige "ord delingsfeil". (Hets meg gjerne for et off-topic innlegg.) Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Kan jo alltids spraye på såpe etterpå. Hvis du skal vaske en bil foreksempel så ville jeg ha gått fram med trykkspyling først og så spraye på en eventuel såpe etterpå med en slik: Finnes større sånne løsninger med pumpe og greier. Er litt mer praktisk og bruke. Slutt og tull med sånne ordelingsfeil da... Jeg skjønte fint hva som stod der, men ikke at det var skrevet på en feil måte. Hvis du så absolutt skal klage på noen fordi de skriver feil så skriv det på riktig måte og be personen om og rette på feilen Endret 21. juni 2007 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Kan jo alltids spraye på såpe etterpå. Hvis du skal vaske en bil foreksempel så ville jeg ha gått fram med trykkspyling først og så spraye på en eventuel såpe etterpå med en slik: Finnes større sånne løsninger med pumpe og greier. Er litt mer praktisk og bruke. Slutt og tull med sånne ordelingsfeil da... Jeg skjønte fint hva som stod der, men ikke at det var skrevet på en feil måte. Hvis du så absolutt skal klage på noen fordi de skriver feil så skriv det på riktig måte og be personen om og rette på feilen 8913023[/snapback] Ja, det går jo ann. Men tenkte på en sånn beholder du setter på skaftet. Men vet ikke om det går på alle. Får kjøpt sånn pumpe ja, det er heller ikke et dumt forslag. Så det ble litt tull med orda i første innlegg ja! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Foam Gun: http://www.autogeek.net/foam-gun.html Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Foam Gun:http://www.autogeek.net/foam-gun.html 8914092[/snapback] Koster jo 450 kr. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe en så dyr en. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Den har justerbar såpemengde da.. Det må du nesten opp i 1000krs høytrykkspylere for å få. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Den har justerbar såpemengde da.. Det må du nesten opp i 1000krs høytrykkspylere for å få. 8914910[/snapback] Okeii, da går jeg nok for den Foam Gun. Bruker du bare meguiars ? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Bruker mye Meguairs.. Skal begynne å prøve litt forskjellig nå. Hvertfall veldig fornøyd med MEG Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Bruker mye Meguairs.. Skal begynne å prøve litt forskjellig nå. Hvertfall veldig fornøyd med MEG 8915680[/snapback] Jepp, har tenkt å bestille meguiars produkter snart Denne må virke til høytrykkspyleren min: http://www.jernia.no/page?id=1053&key=75438&origId=1929 . Og denne såpen, hehe: http://www.autogeek.net/meguiar-s-hyper-wash.html Endret 22. juni 2007 av elektroboy Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ojoj! Den skumlansen var billig! Jeg pleier å bruke MEG NXT Car Wash. Blander den med litt vann og putter i såpebeholderen. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Ojoj! Den skumlansen var billig! Jeg pleier å bruke MEG NXT Car Wash. Blander den med litt vann og putter i såpebeholderen. 8920832[/snapback] Jupp, jeg trur jeg skal kjøpe Gold Class såpa. Men går ann å bruke den hyperwashen også? Eller er den for sterk, til den tar vekk waxen? Hørt at gold class skal være mildere enn NXT Car wash. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Vet ikke så mye om de forskjellige såpene... Men jeg tror ikke Hyper-Wash skal være så veldig sterk. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Vet ikke så mye om de forskjellige såpene... Men jeg tror ikke Hyper-Wash skal være så veldig sterk. 8923077[/snapback] Nei, kanskje ikke den er det. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 har ikke karcher, men passer lancen til mye annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå