Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Såpe beholder til høytrykkspyler.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo alltids spraye på såpe etterpå. Hvis du skal vaske en bil foreksempel så ville jeg ha gått fram med trykkspyling først og så spraye på en eventuel såpe etterpå med en slik: 0000000621.jpg

Finnes større sånne løsninger med pumpe og greier. Er litt mer praktisk og bruke. ;)

 

Slutt og tull med sånne ordelingsfeil da... Jeg skjønte fint hva som stod der, men ikke at det var skrevet på en feil måte. Hvis du så absolutt skal klage på noen fordi de skriver feil så skriv det på riktig måte og be personen om og rette på feilen :)

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Kan jo alltids spraye på såpe etterpå. Hvis du skal vaske en bil foreksempel så ville jeg ha gått fram med trykkspyling først og så spraye på en eventuel såpe etterpå med en slik:

Finnes større sånne løsninger med pumpe og greier. Er litt mer praktisk og bruke. ;)

 

Slutt og tull med sånne ordelingsfeil da... Jeg skjønte fint hva som stod der, men ikke at det var skrevet på en feil måte. Hvis du så absolutt skal klage på noen fordi de skriver feil så skriv det på riktig måte og be personen om og rette på feilen :)

8913023[/snapback]

 

Ja, det går jo ann. Men tenkte på en sånn beholder du setter på skaftet. Men vet ikke om det går på alle. Får kjøpt sånn pumpe ja, det er heller ikke et dumt forslag.

Så det ble litt tull med orda i første innlegg ja!

Lenke til kommentar
Bruker mye Meguairs.. Skal begynne å prøve litt forskjellig nå. Hvertfall veldig fornøyd med MEG

8915680[/snapback]

Jepp, har tenkt å bestille meguiars produkter snart :)

Denne må virke til høytrykkspyleren min: http://www.jernia.no/page?id=1053&key=75438&origId=1929 .

Og denne såpen, hehe: http://www.autogeek.net/meguiar-s-hyper-wash.html

Endret av elektroboy
Lenke til kommentar
Ojoj! Den skumlansen var billig! :)

 

Jeg pleier å bruke MEG NXT Car Wash. Blander den med litt vann og putter i såpebeholderen.

8920832[/snapback]

Jupp, jeg trur jeg skal kjøpe Gold Class såpa. Men går ann å bruke den hyperwashen også? Eller er den for sterk, til den tar vekk waxen?

Hørt at gold class skal være mildere enn NXT Car wash.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...