Kurt P Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Heisann.. Jeg er Rocky fan og kunne tenkt meg en collection box med alle 6 (seks) filmene, altså ikke bare de 5 eldre. Har det kommet en sånn box ? Mvh Preben Lenke til kommentar
Rock90 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du får den på cdon for 199,- nå, men det er uten Rocky Balboa da. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 De har den her 8912720[/snapback] takk men du. jeg har alltid fryktet å betale på forhånd med visa, spesielt fra utenlandske nettsteder.. hvordan er leveringstiden på play.com ? og hvordan er seriøsiteten.. kan det garanteres at jeg får varene jeg betaler for? og er det noen ekstragebyrer som kommer i tillegg som jeg bør vite om? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Har ikke handlet på Play.com før, og spurte et lignende spm selv Fikk vite at du må betale i euro. Virker da som om mange her inne er fornøyd med play.com Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Play.com er seriøst, du kan handle i pund nå og prisen du ser er prisen du betaler. Ingen skjulte utgifter fra Play.com sin side. Men er prisen kroner 200 eller mer tilkommer selvfølgelig 25% moms og tollklareringsgebyr. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Fikk vite at du må betale i euro. 8913156[/snapback] Det er lenge siden. Nå kan man bruke pund igjen. Det er også mange som er ufornøyde med Play. Uansett, om du bestiller den boksen der, havner den i tollen, da den koster mer enn 200kr. Da kan du regne med å måtte betale minst 150kr ekstra i mva og fortollingsgebyr. EDIT: Ja, jeg vet det heter "misfornøyd". Endret 21. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ok. Skrev bare det jeg fikk til svar i den andre tråden Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 er det ingen norske sider/steder som selger Collection box da?? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Free Record Shop mener jeg å ha sett den Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 De fleste butikker som selger film har da boksen med de fem første filmene i. Elkjøp, Expert, Platekompaniet, Free Record Shop, osv osv i det uendelige. Er bare å bruke føttene litt. ...En boks med ALLE filmene i, finner du nok ikke i Norge enda. Den har ikke kommet. Eneste mulighet må være i tilfelle noen har spesialbestilt den. Ellers er det bare å vente litt, så kommer den sikkert. Alternativt kan du kjøpe 5-film boksen, og kjøpe den siste filmen på siden. Den koster bare 99kr på Elkjøp. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 hmm.. kan jo kjøpe alle 5 første på collection og så den siste utenom, men det mister liksom halve sjarmen.. er det noen som vet når denne boxen kommer til norge da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan ta lang tid. Kanskje den aldri kommer. Markedet er liksom ikke stort nok i Norge, og en Rocky-boks finnes allerede. Men en skal ikke se bort fra om det kommer en boks før eller siden. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 kanskje jeg bare skal bestille fra play.com da? eller hva mener dere.. hvor mye ender jeg totalt opp med å betale før jeg sitter med pakka i hånda her hjemme i norge? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Om du bare MÅ ha den, så er vel Play det beste (og muligens eneste) alternativet. Men det blir dyrt. 400kr for selve boksen, pluss omkring 200kr ekstra når den havner i tollen. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Hmm, nei da får jeg vel kanskje bare kjøpe collection box (5stk) i norge og 6 ern ved siden av .. har dere noen anbefalinger av norske nettsteder hvor det lønner seg å kjøpe dette? med tanke på pris / leveringstid : ) jeg ser CDON har en grei pris på de 5 første.. Koster det noe å registrere seg der? Endret 23. juni 2007 av Kurt P Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Gratis å registrere seg, 29,- i frakt Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 takk : ) da bestiller jeg nå takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå