Gå til innhold

Rocky Collection DVD - Hvor kjøpe?

Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De har den her

8912720[/snapback]

takk :) men du. jeg har alltid fryktet å betale på forhånd med visa, spesielt fra utenlandske nettsteder.. hvordan er leveringstiden på play.com ? og hvordan er seriøsiteten.. kan det garanteres at jeg får varene jeg betaler for?

og er det noen ekstragebyrer som kommer i tillegg som jeg bør vite om?

Lenke til kommentar
Fikk vite at du må betale i euro.

8913156[/snapback]

Det er lenge siden. Nå kan man bruke pund igjen.

Det er også mange som er ufornøyde med Play.

Uansett, om du bestiller den boksen der, havner den i tollen, da den koster mer enn 200kr. Da kan du regne med å måtte betale minst 150kr ekstra i mva og fortollingsgebyr.

EDIT: Ja, jeg vet det heter "misfornøyd".

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

De fleste butikker som selger film har da boksen med de fem første filmene i. Elkjøp, Expert, Platekompaniet, Free Record Shop, osv osv i det uendelige. Er bare å bruke føttene litt.

...En boks med ALLE filmene i, finner du nok ikke i Norge enda. Den har ikke kommet. Eneste mulighet må være i tilfelle noen har spesialbestilt den. Ellers er det bare å vente litt, så kommer den sikkert. Alternativt kan du kjøpe 5-film boksen, og kjøpe den siste filmen på siden. Den koster bare 99kr på Elkjøp.

Lenke til kommentar

Hmm, nei da får jeg vel kanskje bare kjøpe collection box (5stk) i norge og 6 ern ved siden av ..

har dere noen anbefalinger av norske nettsteder hvor det lønner seg å kjøpe dette? med tanke på pris / leveringstid : )

jeg ser CDON har en grei pris på de 5 første.. Koster det noe å registrere seg der?

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...