weebl Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 er det noen som har fått i denne kjøleren enda? og er den noe å satse på? jeg trenger en cpukjøler til min amd athlon 3500+ skal prøve meg litt på overklokking og ser på coolermaster gemin og zalman vf 9500/9700, men vet ikke hva jeg skal velge etter plassen i mitt kabinett, (coolermaster centurion 532) med tanke på airflow og lydnivå, geminII må jo kunne kjøres på ganske lav hastighet etter som at den har plass til 2*120mm vifter. noen som har noen meninger? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 en ting vet jeg om denne kjøleren og det er at den tar STOR plass! Har også lyst å skaffe meg denne kjøleren...burde jo kjøle bra også! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Fant en tråd om denne kjøleren her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=701057 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 det virker som om den er 82mm høy bare :S + viftene da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå