Zeelot Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Det er OVA'n jeg har sett.... Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Finnes jo bare tre OVA'er til nå, så hvorfor ikke bare se dem? Toeren er ganske bra; stoooort, stygt blodbad mot slutten. Endret 26. juni 2007 av Synox Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Finnes jo bare tre OVA'er til nå, så hvorfor ikke bare se dem. Toeren er ganske bra; stoooort, stygt blodbad mot slutten. 8944268[/snapback] Så den. Helt ok underholdning. Langt ifra en bra anime! Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 For å gjøre det litt lettere å bli anbefalt en anime så kan jeg si det sånn at viss jeg skulle anbefale anime til noen så ville jeg sagt slikt: 1. Naruto 2. Death Note 3. Golden Boy 4. Berserk 5. Claymore Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) 1. ONE PIECE (!) Best av alt. Fighting, humor, drama, masse. 2. Hunter x Hunter. En del slossing etter hvert, og generelt underholdende. 3. Noein. Se noen episoder. Er egentlig ikke i noen av sjangrene dine, men er i alle fall veldig bra. For det meste drama og science fiction. Litt småslossing her og der, men ikke noe som gjør den til en fighteserie. 4. Monster. Se litt på den. Ekstremt bra etter hvert, bare at ting går litt tregt framover. Aner ikke om du har sett disse før, men alle er nevnt i anbefalingstopicet, så se etter der for mer informasjon om seriene. Endret 26. juni 2007 av Synox Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 1. ONE PIECE (!) Best av alt. Fighting, humor, drama, masse.2. Hunter x Hunter. En del slossing etter hvert, og generelt underholdende. 3. Noein. Se noen episoder. Er egentlig ikke i noen av sjangrene dine, men er i alle fall veldig bra. For det meste drama og science fiction. Litt småslossing her og der, men ikke noe som gjør den til en fighteserie. 4. Monster. Se litt på den. Ekstremt bra etter hvert, bare at ting går litt tregt framover. Aner ikke om du har sett disse før, men alle er nevnt i anbefalingstopicet, så se etter der for mer informasjon om seriene. 8945784[/snapback] Har sett 20 episoder av One Piece. Synes ikke det var så bra. Har sett alt av Hunter X Hunter. Det var helt ok Noein skal lastesned! Så 5episoder av Monster. Jeg synes det gikk ganske treigt og at det var kjedelig handling. Får kanskje fortsette å se på det for å se om det blir bedre Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har sett 13 episoder av monster, nå begynner den å bli en del mer spennende enn de først episodene. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Se mer av One Piece. Starten er dårligere tegnet og det meste er mye kjedeligere i de 20-30 første episodene enn i resten av serien. Se mer av Monster også. Det blir mye bedre, selv om storyen desverre går ganske tregt framover på visse steder. D. Gray-man kan også anbefales. Slossing/horror/komedie. Ganske underholdende. Men ja, last ned og se Noein først. Den er veldig bra. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Skal starte med å se One Piece. Renger med å ha bra med underholdning da framover Har også begynt å digge en anime som heter Kenichi. Veldig morsomt og sebar (altså lett å se på, sånn bra dagen derpå liksom ) Bra underholdning! Endret 26. juni 2007 av Zeelot Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ja, kenichi, den var fettbra! Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 For å gjøre det litt lettere å bli anbefalt en anime så kan jeg si det sånn at viss jeg skulle anbefale anime til noen så ville jeg sagt slikt: 1. Naruto 2. Death Note 3. Golden Boy 4. Berserk 5. Claymore 8945440[/snapback] Hva med å se Bleach? Om du liker Naruto vil du elske Bleach. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Liker ikke Bleach sett 60episoder Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Åh nå kom jeg på en annen serie jeg har glemt å anbefale, Neon Genesis Evangelion. Utrolig god serie! Du kan velge mellom episode 25 og 26 eller end of evangelion filmene på slutten, jeg anbefaler at du ser filmene, de to episodene blir en WTF fest hvis du ikke ser filmene. Og hvis de 24 først episodene blir for trege for deg, storyen utvikler seg ganske trengt i den største delen av serien, kan du se "death and rebirth" filmen som er en timeslang gjenfortelling, som har fått veldig god kritikk selv fra folk som ikke har sett original serien. ps. nei, det er bare navnene som har noe med religion å gjøre dette er den andre animeen jeg så, og har den evige førsteplassen på lista mi. Endret 27. juni 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Den der hørtes virkelig ut som noe kirgsnaut! Den skal jeg se uansett! Gleder meg Burde jeg se death and rebirth først? Så end of evangelion filmene. Deretter episode 25 og 26? Eller? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, death and rebirth, så end of evangelion, så kan du se 25/26 om du ister. Det er "Offisielt" sån at du enten ser end of evangelion eller 25/26. Lenke til kommentar
Nesjemannen Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kansje du kan prøve Chobits? Litt artig anime ( 27 episoder om jeg ikke husker feil ) Ellr Love Hina :!: Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Love Hina er en serie en elst skal lese som manga, den animeen ligger flere lyssår bak det jeg vil kalle Love Hina. Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 lol , Zeelot fra Magtheridon xD Anbefaler mye One Piece det er så underholdenes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå