Zeelot Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei! Jeg er nyoperert og må holde meg inne i 10dager framover. Da har det seg slik at jeg får utrolig mye fritid Har allerede funnet fram noen gamle dataspill som jeg skal gjennomføre. Men tenkte dere kunne komme med forslag til serier og animer jeg må se! Har lastet ned Seinfeld, Black cat og Hellsing så langt. Liker best fighting animer. Men er også en stor fan av Death Note Kom gjerne med andre forslag til underholdning! Lenke til kommentar
nAD Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Det ligger en egen anime anbefalingstråd, men jeg vil anbefale Claymore .. Utrolig underholdene imo, ellers har du History's Strongest Disciple Kenichi Endret 21. juni 2007 av nAD Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Full metal alchemist flcl trigen Er bare en episode ute, men du kan prøve devil may cry. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Las Endret 21. juni 2007 av Zeelot Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Laster ned Claymore og Cowboy Bebop as we speak Btw. aldri slutt å spille WoW! Du vet aldri når du trenger underholdning! Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 WoW er ikke underholdning, wow er et mangel på ekte liv. Hvertfall min mening om det spillet. Har prøvd det i ukesvis og aldri funnet det noe underholdende. Du om det da Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Gundam Seed og Gundam Seed Destiny er bare et must og se Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Det skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hva med litt Rurouni kenshin? mye figting , men mye story også. Ellers så har du Berserk og Noir for eksempel, eller Gunslinger Girl. Det er de seriene jeg mener kombinerer fighting og story på en best mulig måte. Hvem sa at trådstarter leter etter bleeding edge anime? Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg liker Claymore. HAr sett 8episoder nå Lenke til kommentar
IndR Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Naruto er anbefalt på det høyeste, kan være GANSKE underholdende mener jeg, og passer perfekt til en nyoperet:P Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Naruto er greit de første 100 ep. vil jeg si. Eller, helt til fillerne begynner. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ganske artig der shippuden starter og, men animen blir litt dratt ut. Så vil anbefale anime til episode 133, og kanskje manga etter det:P Men du skal jo bare være inne i 10 dager, så det er nok av episoder;P Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Naruto er anbefalt på det høyeste, kan være GANSKE underholdende mener jeg, og passer perfekt til en nyoperet:P 8937016[/snapback] Har sett Naruto. Det er favoritt animen min hehe. Du aner ikke hvor lik jeg føler meg rock lee nå. Har vært jævelig nærme benkpress målet mitt. Så skjer dette... Motivajonen er på topp, kostholdet er på plass.. Alt er perfekt liksom! Vurderer selvmord >.< Lenke til kommentar
IndR Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Heheh, neiiiiida:) Rock Lee er en av de tøffeste karakterene i serien, samt med Gai. Liker den "poseringen" dems, den med fingeren:= Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 "Nice Guy" posen Hadde jeg ikke sett meg selv så sterkt i selveste Naruto, hadde rock lee uten tvil vært favoritten min. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Kjeder meg litt om dagen nå. Trenger en bra anime. Har sett 2 episoder av Hellsing nå, kan ikke si at jeg liker det akkurat. Burde jeg bare fortsette å se på det så jeg kanskje liker det etterhvert? Kom med tips til ny anime som er noe lignende Death Note, Berserk, Claymore, gamle naruto eller Golden Boy. Gjerne en humor anime som ikke er så lang! Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du må se hellsing OVA, "originalen" er stygg. Selv om det heter OVA er det altså animering av mangaen det og, en remake av originalen, fem ganger så bra. Humor som ikke er så lang? Hidamari Sketch og Ichigo Mashimaro! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Nei, orginalen er mye bedre synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå