mrperozzi Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 hei, jeg lager hjemmeside, jeg har instialert et forum der, dere kan bare registrere dere men det jeg trenger hjelp til er designet på den, dere ser vel at det ikke er så bra. siden er: www.mrperozzi.com Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 hei, jeg lager hjemmeside, jeg har instialert et forum der, dere kan bare registrere dere men det jeg trenger hjelp til er designet på den, dere ser vel at det ikke er så bra. siden er: www.mrperozzi.com 8912470[/snapback] sier bare bruke fantasien og bruk div blir mye bedre syns eg da;) Men han var jo ganske bra nå. det jeg ville gjort var og startet med photoshop som jeg ser du kan på siden din og begynte og lage over skrifte og alt det .. så hadde eg startet med CSS filen CSS Body { background-color:#616161; margin-left:auto; margin-top:auto; } # div_ramme { instillenge høyde og bredde } #div_top { instillingen for top meny } #div_meny { instillingene du trenger } #div_center { instillengen du trenger } så start med html <html> <head> <title>hjemmeside</title> </head> <body> <div id="div_ramme"> <div id="div_top"> Top bilde </div> <div id="div_meny"> Meny med linker til sider </div> <div id="div_center"> info </div> </div> </body> </html> Skjønte du denne ?? så lage du selve bildene i photoshop og frakte de inn på siden igjennom css filen. Du kan ta en titt på min side hvordan eg har gjort det. MVH: speedy Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Du kan ta en titt på min side hvordan eg har gjort det. MVH: speedy 8915043[/snapback] Ja, siden din var veldig bra kodet. Og pen å se på. Edit: internettproblemer Endret 21. juni 2007 av Vibeke Stølan Lenke til kommentar
mrperozzi Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Q: Om jeg betaler A:Nei Det der med kodene sjønte ikke jeg serlig jeg har hold på med hjemmeside i 1 ukeså eg kan ikke så mye om koding Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Du kan ta en titt på min side hvordan eg har gjort det. MVH: speedy 8915043[/snapback] Ja, siden din var veldig bra kodet. Og pen å se på. Edit: internettproblemer 8915958[/snapback] Hmm hva du mener med internettproblemer ?? Q: Om jeg betaler A:Nei Det der med kodene sjønte ikke jeg serlig jeg har hold på med hjemmeside i 1 ukeså eg kan ikke så mye om koding 8916164[/snapback] Det beste e vis du leser på wc3 school eller du google litt. Øvelse gjør meste husk det NB så på siden din litt i sted : <STYLE> BODY, TD {font-size: 12pt; font-family: times new roman, times, serif} H1 {font-size: 26pt; font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-weight: normal} H2 {font-size: 18pt; font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-weight: normal} H3 {font-size: 16pt; font-weight: normal} H4 {font-size: 14pt; font-weight: normal} A {text-decoration: none} A:hover {text-decoration: underline} </STYLE> skift det ut med dette : <STYLE type="text/css"> BODY, TD { font-size: 12pt; font-family: times new roman, times, serif; } H1 { font-size: 26pt; font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-weight: normal; } H2 { font-size: 18pt; font-family: arial, helvetica, sans-serif; font-weight: normal; } H3 { font-size: 16pt; font-weight: normal; } H4 { font-size: 14pt; font-weight: normal; } A { text-decoration: none; } A:hover { text-decoration: underline; } </STYLE> Vis du hadde svart på PM eg sente deg så kunne eg hjulpe deg mer med siden hvordan eg mente det med over i første post jeg skrev til deg. Endret 22. juni 2007 av speedy6110 Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du kan ta en titt på min side hvordan eg har gjort det. MVH: speedy 8915043[/snapback] Ja, siden din var veldig bra kodet. Og pen å se på. Edit: internettproblemer 8915958[/snapback] Hmm hva du mener med internettproblemer ?? 8918152[/snapback] Bare at tilkoblingen min falt ut i det jeg skulle poste, så det ble noe feil, og jeg måtte redigere innlegget mitt. Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du kan ta en titt på min side hvordan eg har gjort det. MVH: speedy 8915043[/snapback] Ja, siden din var veldig bra kodet. Og pen å se på. Edit: internettproblemer 8915958[/snapback] Hmm hva du mener med internettproblemer ?? 8918152[/snapback] Bare at tilkoblingen min falt ut i det jeg skulle poste, så det ble noe feil, og jeg måtte redigere innlegget mitt. 8919270[/snapback] ahh Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, siden din var veldig bra kodet. Og pen å se på. 1 - Ikke bra kodet 2 - Ikke pen og se på Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, siden din var veldig bra kodet. Og pen å se på. 1 - Ikke bra kodet 2 - Ikke pen og se på 8921211[/snapback] 1 kan jeg være enig med deg i men si meg hvordan skal jeg gjøre det bedre da?? 2 pen det kan du ikkje si før siden e ferdig . Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, siden din var veldig bra kodet. Og pen å se på. 1 - Ikke bra kodet 2 - Ikke pen og se på 8921211[/snapback] 1 kan jeg være enig med deg i men si meg hvordan skal jeg gjøre det bedre da?? 2 pen det kan du ikkje si før siden e ferdig . 8921421[/snapback] jo det kan jeg, om du har tenkt å bygge på en slikt design, så gruer jeg meg til å se resultatet Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, siden din var veldig bra kodet. Og pen å se på. 1 - Ikke bra kodet 2 - Ikke pen og se på 8921211[/snapback] 1 kan jeg være enig med deg i men si meg hvordan skal jeg gjøre det bedre da?? 2 pen det kan du ikkje si før siden e ferdig . 8921421[/snapback] jo det kan jeg, om du har tenkt å bygge på en slikt design, så gruer jeg meg til å se resultatet 8921526[/snapback] og hvordan skulle jeg gjort det da?? Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Sarkasme i skriftlig form er visst ikke det enkleste... Nå er ikke dette din tråd da, speedy6110, kanskje det er lurt å opprette en egen hvis du vil ha hjelp og tips. Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Sarkasme i skriftlig form er visst ikke det enkleste... Nå er ikke dette din tråd da, speedy6110, kanskje det er lurt å opprette en egen hvis du vil ha hjelp og tips. 8925650[/snapback] joda ska det når eg e ferdig med ting her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå