Gå til innhold

Er Mine Dokumenter borte?

Anbefalte innlegg

Hadde noen problemer med Windows XP, så jeg reparete det og installerte det på ny, på samme partisjon som den gamle Windows XP, men med et annet navn(WINDOWS2).

Så vis jeg booter fra det gamle Windows så funker ikke noe, men vis jeg booter fra det nye Windows så kommer jeg inn, men da er alle filer i Mine dokumenter og undermappene der borte. Er det mulig og få Bildene jeg hadde der tilbake?

Endret av Dranc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å installere på samme partisjon er jo en særdeles dårlig ide, det må det bli rot av.

Hvis du leter på disken er det mulig du finner den gamle 'Mine Dokumenter' folderen. At du har fått en ny da du installerte ny Windows er jo ikke så rart.

Litt sent nå, men det du burde forsøkt var en Repair Install. Da beholder man alt slik det var.

Noe annet du bør tenke på er å ha 'Mine Dokumenter', og alle filer du skal ta vare på, på en annen partisjon enn der du har Windows. Da kan du formatere Windows partisjonen uten at du mister filene.

Lenke til kommentar

Fant Mine Dokumenter via Documents and Settings. Kommer innpå alle mappene untatt Foto mappa, den mappa jeg trenger mest! Det står at den en utilgjengelig. Hva er problemet? Hva må jeg gjøre for og få åpne den,

Lenke til kommentar
Ogsa tror jeg du ma huke pa Enkel fildeling eller noe sant.

8914400[/snapback]

8914957[/snapback]

Hvordan fikser man det?

Men det skjer jo bare på den ene mappen...

Endret av Dranc
Lenke til kommentar

Start opp maskinen i sikkermodus (hamre på f8-tasten under oppstart), høyreklikk på foto mappa og fikle med sikkerhetsalternativene der. Altså hvem som har tilgang til filene, er "eier" og slikt.

Prøv om håreks tips ikke virker.

Flott du fikk ut noen filer ihvertfall, lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...