4588pkdkrikue5c Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Heisann, Jeg holder på å lage en DVD av klassetrinnet mitt som går ut (idag faktisk). Alle som går på trinnet skal kjøpe DVD'en og den skal sendes til professjonel trykking og brenning i Oslo. Iallefall, jeg skal lage alt. Og jeg er nesten ferdig, men har et lite spørsmål. Nå har jeg ca 3 timer, og 8,5 GB brukt plass (platen er av typen DVD-9 altså 8,5 GB). Default bitrate er på 8 000 mbps. Hvor langt ned kan jeg stille den? Si at jeg setter den på 6 000. Funker ikke det fjell? Mener at de fleste videoene jeg har eksportert ikke er mer enn 6 000 mbps. Vil det være noe problem å spille dem av på noen DVD spillere om kvaliteten er for lav? Vet at det kan lagge viss den er for høy iallefall. Hvor langt kan jeg strekke meg nedover uten at det blir drittkvalitet? På forhånd takk Håper på raske svar, det haster litt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Du har for so vidt fått svar på det her. Endret 21. juni 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Tusen tusen takk Jeg tenkte nettopp på det, om jeg ikke la ut en post på norsk filmforum. Regnet med den var borte i helheten.. Tusen takk, nok en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå