simmy Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Litt spesielt spørsmål, men har ikke greid å funnet noe svar på det. Når man sender nye eposter i Outlook, og man velger Sett Inn - Fil, og legger til vedlegget skjer 1 av 2 ting: I det ene tilfellet så legger vedleggene seg INNE i mailen, altså man kan skrive inn litt tekst også sette inn et vedlegg som tilhører teksten: slik. I det andre tilfellet kommer vedleggene opp på en liste under "Emne" feltet. Dette virker som er ganske random, da jeg har opplevd begge deler. Fins det en innstilling et eller annet sted i outlook man kan endre/sette en av delene som default? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det har med e-postformatet å gjøre. Sender du i Rik tekst-format vises det som i illustrasjonen din. Sender du i Ren tekst- eller Html-format settes vedleggene på en linje under emnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå