Gjest Gjest_Jente_* Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 var ikke vanskelig å lese at det bare var gutter (utenom veronica) som kom med sine meninger her..! fy søren.. det med å bare være med henne pga sexen er dårlig gjort.. uansett om hun velger å være med på det eller ei. Jeg synes du bør fortelle henne hva du føler ,og så kan dere heller prøve å ordne opp i det på den måten! Jeg har selv vært både eksen og deg, og vet hvor vanskelig det kan være å komme over en du har hvert forelska i. men jeg lover deg, det vil bli tusen ganger enklere for deg og også for hun, om dere er ærlige, å ikkje bare spiller på sex selv om det kan være vanskelig for enkelte Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ja, for jenter er de snille og gutter er de slemme. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ja, for jenter er de snille og gutter er de slemme. 8915232[/snapback] Word man ... virker sånn Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja, for jenter er de snille og gutter er de slemme. 8915232[/snapback] Ord! Smarting her Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Altså, hvis du er avstandsforelsket i ei annen, så hadde jeg ikke blitt sammen med eksen bare for sexen liksom.. la oss si at henne du er forelska i, også blir forelska i deg .. lite kult for henne å vite at du var me eksen din den stunda du var forelska dah.. DET er turnoff det.. For ikke å snakke om at hvis du og avstand-jenta di får eksen på nakken hvis dere blir sammen.. nei, prøv å degrader denne sexen til noen minutters nytelse og ikke no mer, så den ikke betyr sååå mye for deg.. Dette kommer bare til å skade eksen din og deg og den potensielle dama di på lang sikt.. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 var ikke vanskelig å lese at det bare var gutter (utenom veronica) som kom med sine meninger her..! fy søren.. det med å bare være med henne pga sexen er dårlig gjort.. uansett om hun velger å være med på det eller ei. Jeg synes du bør fortelle henne hva du føler ,og så kan dere heller prøve å ordne opp i det på den måten! Jeg har selv vært både eksen og deg, og vet hvor vanskelig det kan være å komme over en du har hvert forelska i. men jeg lover deg, det vil bli tusen ganger enklere for deg og også for hun, om dere er ærlige, å ikkje bare spiller på sex selv om det kan være vanskelig for enkelte 8914829[/snapback] Vil ikke si mitt innlegg kvalifiserte til "typisk gutt".. But anywho, jeg er enig med du. Lenke til kommentar
belte90 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) . Endret 15. mai 2016 av belte90 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Vær ærlig med henne. Ikke ha sex med henne viss du vet hun fortsatt er forelsket i deg, eller i verste fall elsker deg. Er det følelser i bildet må du være forsiktig, for noen blir uansett såret, uansett. Endret 22. juni 2007 av Hanne:) Lenke til kommentar
blizz Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Er enig i at om du har et forhold til henne for sexen sin del, så kommer hun mest sannsynelig til å få falske forhåpninger om noe mer. Lenke til kommentar
kanding Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 hei. jeg har lest hva dere har skrevet og dere har egentlig rett... så jeg har bestemt meg for å gi blaffen i henne om bare la ting komme av seg selv. takk for gode råd Melisma får tenke langsiktig. og ikke bli sammen med henne takker for svarene Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Vær ærlig med henne. Ikke ha sex med henne viss du vet hun fortsatt er forelsket i deg, eller i verste fall elsker deg. Er det følelser i bildet må du være forsiktig, for noen blir uansett såret, uansett.8923038[/snapback] Second that. Kan komme langt med ærlighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå