Anixion Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Har du byttet theme på PSP'en? Vis oss hvordan din theme ser ut på din PSP. Skal lage en Guide snart på hvordan man kan bytte theme på PSP'en når jeg har tid. Sånn ser min PSP ut: Hvordan du kan ta screen finner du her Endret 21. juni 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Min er svart. Hvordan har du fått til det der? Hvis jeg går på themes, er det bare snakk om å forandre bakgrunnsfarge tror jeg? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Som sagt, jeg skal lage en guide på det. Det er ikke bare å skifte bakgrunnsfarge nei. Det viktigste kravet for at du skal klare det, er å ha 3.03 OE eller oppover. For å bytte ut theme og sånt, må du legge inn filer til flash0, noe som kan bricke din PSP om man ikke gjør det riktig. Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Mitt xmb for tiden.(Ps3 theme) Endret 21. juni 2007 av gunnar.,89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå