Gå til innhold

Space Force et rom RPG ALLE må prøve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er spillet kravstort mtp maskinkraft? Sitter på en gammel laptop med  1.7 ghz Intel Mobile, 1gb ram og Radeon 9700 128mb kort. Vil jeg ha nubbsjangs å kjøre dette?

8934465[/snapback]

Ja, på det laveste. Jeg kjørte alt på max på min "middel mådige" pc.

Lenke til kommentar

har ikke opplevd det selv er noen ganger jeg mister all farten min men da er det bare å gasse på igjen.

nå har jeg endelig fått spart opp til en medium fighter.

brukt 40 000 på oppgraderinger til. og nå kan jeg ha 2 kanoner på om gangen så nå skader jeg en del tenker jeg.

nye skipet

en dau kar

Jorda

og ikke minst sola, der kommer man bare om man finner en hemlig jump gate i sol systemet

Lenke til kommentar

nå har jeg fått meg nytt skip og merker hva som stopper morroa med spillet.

i de fleste RPG's i hvertfall de gode, kommer du til en sted der du ser så kraftig at alt blir knust med en gang, du blir en demi gud. det er jo det som er kult du har strevet og slitt og endelig kan du drepe 100 fiender på en gang.

dette kan du ikke i spillet, jeg har kjøpt det beste skipet og oppgradert det til max, kjøpet be beste våpene osv. og fremdeles får du juling om du går i kamp mot mer enn 3 om gangen, selv med 3 wingmans som hjelper deg

Lenke til kommentar

har kjøpt spillet no. spiller på free game, prøve litt.

men når jeg tar kartet på cargo. så finner jeg forskjellige ting, men hva skal jeg med dem?

ikke kan jeg mine dem, ikke kan jeg T- transport dem om bord?

ikke skyte dem istykker.... noen tips`?

oppgraderte våpenet mitt no, måtte 3 pirater døde etter 15sec :(

noen raser dere annbefaler?

Lenke til kommentar

Sukk for et møkkaspill :(

Vanvittig hardt til å begynne med, som er alltids moro, hvordan kan det ha seg at mange spill har omvendt vansklighetsgrad ? (hardt i starten, men mot slutten lett)

Og de gunnera, eh kampene varer i en evighet, blir jo aldri ferdig.

Janster

Lenke til kommentar

hemligheten med å drepe fort er å ta riktig våpen.

de forskjellige våpene er gode på forkjellige raser.

det står i dropdown hva våpenet er bra på eller ikke.

noe som hadde funket greit, men man møter ofte 3 forskjellige raser som angriper deg samtidig. og du kan ikke bytte våpen mens du er i battle.

jeg merket dette da jeg skøyt på en pirate som dødte på 5 skudd, mens samme våpen på et ORD skip tok en halv time

Lenke til kommentar

Ikke veldig mye "free-roam" muligheter. Hele 17 skip? eller var det 13? Ojojoj, ny verdensrekord dette. Lite våpen. Lite "brukervennlig" spill.

Jeg kunne sikkert skrevet skikkelig konstruktiv kritikk, men spillet er ikke verdig tiden min.

Freelancer er overlegen på alt, untatt grafikk... Jeg ofrer gjerne litt grafikk for å få en bra storyline, et stoooooort univers og mange solsystemer som jeg kan utforske til det fulle. Mange skip(Jeg aner ikke hvor mange skip det finnes ordinært, men jeg spiller ihvertfall med en mod så utvider med 107 nye skip, 13 nye solsystemer og lengre storyline).

*Starte opp Freelancer*

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...