Gå til innhold

Space Force et rom RPG ALLE må prøve

Anbefalte innlegg

det er et vansklig spill, jeg har brukt mye kredits på å oppgradere skipet mitt, men jeg sliter fremdeles vis jeg møter flere enn 2 fiender om gangen. selv med wingman,

her er noen bilder

her teleportere jeg mineraler etter jeg fant de i en astroide

wingmanen min eller skal vi si wingdama

her er et capital skip

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må vel noen av dere ha fått prøvd det

hør øddleger jeg mitt første Capital skip

like før det sier pang, capital skip har noen uber partical våpen som skader mye, men de kan bare skyte fra en side, så hvis du holder deg på andre siden, må skipet snu seg for å treffe deg. men de har misiler som også kan treffe og det er de man må passe på, man trenger også noe som heter damige booster, som Soldat klassen får gratis, viss man ikke har damige booster installert er det små sjangser for at du greier å ta den

Her sier det pang, og de etterlater seg mye god saker å plukke opp

Lenke til kommentar
Laster ned demoen nå. Ser veldig interessangt ut. Også grafisk pent.  :)

Er det mulig å overføre profilen i demoen til fullversjonen?

8928654[/snapback]

skal vist gå, ikke at jeg vet hvordan, jeg kom aldri langt i demoen så jeg bare begynnte på nytt når jeg fikk hele spillet.

har endelig etter 3 timer med spilling begynt å gjøre quests, hadde spart opp 20 000 og var ca. halv veis til nytt skip med så måtte jeg bruke 19 000 på å fikse det jeg hadde.

så jeg måtte begynnte på nytt.

det blir noen store og fine eksplosjoner uti spillet, man skal vist kunne sprenge hele planeter

Lenke til kommentar

Eh...jeg prøvde demoen, men jeg er nok ikke særlig til stjernepilot. Det var relativt vanskelig. Er det noen som har et par strategitips i starten? Jeg fikk jo knapt skutt ned en av de tre piratene som kommer med en gang. De våpnene (laser + 5 raketter) funker heller dårlig. Rakettene har jeg liten tro på at jeg har klart å treffe med en eneste gang. Hvordan får jeg til det?

Jeg er ikke en gang sikker på hva de forskjellige tastene gjør.

WASD og RQ har funksjon, samt , pluss selvfølgelig musen og "enter" på keypad. Er det noe annet jeg bør vite? Noen tips folkens?

Takk

Lenke til kommentar
Jeg lasta ned demoen, og spillet var skikkelig pent det, men de dærre piratene som jeg møter i starten eier meg jo totalt? skal det være sånn? eller har jeg tatt en misson som skal taes senere eller noe? :hmm:

8931529[/snapback]

jeg skrev i begynneslen hvordan man skal ta dem,

først går du inn på på statisisk, kommer dit hvis du trykker I så velger du easy der.

så når du har gjort det beveger du deg VELDIG sakte mot der priatene kommer og bråstopper når du får en rød firkant på skjemen, vent til han begynner å skyte på deg og fly tilbake mot romstasjonen, hvis du har flaks for du litt hjelp fra andre snille rundt stasjonen, men det trenger du ikke da de er lette å ta en og en.

så gjør du det samme 2 ganger til til du har tatt alle. aktiverer satelitene og du er ferdig, det du bør gjøre da er å kjøpe noe minigtools og mine astroidene i området

det er en fin måte å tjente til penger, når du har ca. 3000 credits, finner du noen piloter og ber en av dem om å bli din wingman de koster ca. 2500 for en lvl 1 wingman, de dør aldri eller ekstremt skjeldent. og hjelper deg å dreper fiender. meget greit å ha en slik til å passe på deg når du er opptatt med å lete etter astroiden.

når du har oppgradert skipet ditt en del, kan du tenke på å ta quests, du trenger ikke følge main story, men kan gjøre andre quests, selv tar jeg typen som går på å skyte ned slemme skip, du får ca. 4000 credits for slike, en gang måtte jeg skyte ned 2 capital skip og da fikk jeg hele 10 000

Lenke til kommentar
Eh...jeg prøvde demoen, men jeg er nok ikke særlig til stjernepilot. Det var relativt vanskelig. Er det noen som har et par strategitips i starten? Jeg fikk jo knapt skutt ned en av de tre piratene som kommer med en gang. De våpnene (laser + 5 raketter) funker heller dårlig. Rakettene har jeg liten tro på at jeg har klart å treffe med en eneste gang. Hvordan får jeg til det?

Jeg er ikke en gang sikker på hva de forskjellige tastene gjør.

WASD og RQ har funksjon, samt , pluss selvfølgelig musen og "enter" på keypad. Er det noe annet jeg bør vite? Noen tips folkens?

Takk

8932172[/snapback]

våpene du har i begynnelsen er ikke noe å rope hurra for.

når du har penger bør du kjøpe massdriver som koster ca. 3000kr den skader mye mer enn laseren du har til å begynne med, rakter skader lite og jeg pleier å drite i dem, først når du får nukes og slikt er raketer brukbart.

for å bruke rakter må du først locke på fienden det gjør du med R og F, R locker på det skipet som angriper deg. når du har locket på skipet får du også se hvor mye shield og liv skipet du skyter på har, og har du missiler vil du set et at den blir locket på og får en kryss over skipet når du kan skyte på den med missiler.

du bruker mouse wheel for å justere farten, når du er i dogfights må du altid ha på maks fart, du kan også bruke shift for å få enda mer fart.

når du endelig har drept et skip flyr du mot der det eksploderte, da vil du se en liten ting med et skjold ikon det kan de teleportere inn i skipet ditt med T da får du varer du kan selge

Lenke til kommentar
Jeg lasta ned demoen, og spillet var skikkelig pent det, men de dærre piratene som jeg møter i starten eier meg jo totalt? skal det være sånn? eller har jeg tatt en misson som skal taes senere eller noe? :hmm:

8931529[/snapback]

jeg skrev i begynneslen hvordan man skal ta dem,

først går du inn på på statisisk, kommer dit hvis du trykker I så velger du easy der.

så når du har gjort det beveger du deg VELDIG sakte mot der priatene kommer og bråstopper når du får en rød firkant på skjemen, vent til han begynner å skyte på deg og fly tilbake mot romstasjonen, hvis du har flaks for du litt hjelp fra andre snille rundt stasjonen, men det trenger du ikke da de er lette å ta en og en.

så gjør du det samme 2 ganger til til du har tatt alle. aktiverer satelitene og du er ferdig, det du bør gjøre da er å kjøpe noe minigtools og mine astroidene i området

det er en fin måte å tjente til penger, når du har ca. 3000 credits, finner du noen piloter og ber en av dem om å bli din wingman de koster ca. 2500 for en lvl 1 wingman, de dør aldri eller ekstremt skjeldent. og hjelper deg å dreper fiender. meget greit å ha en slik til å passe på deg når du er opptatt med å lete etter astroiden.

når du har oppgradert skipet ditt en del, kan du tenke på å ta quests, du trenger ikke følge main story, men kan gjøre andre quests, selv tar jeg typen som går på å skyte ned slemme skip, du får ca. 4000 credits for slike, en gang måtte jeg skyte ned 2 capital skip og da fikk jeg hele 10 000

8932202[/snapback]

Jo ok, ser ut til at det virker, men hvordan knapper skal jeg trykke? (høres dum ut) men de sier jo sånn: Press the Dock button, men hva er dock button? crosshairen er jo altid i siktet så man kan jo ikke klikke med musen? syns de burde lage en myyye bedre toturial :ermm:

Lenke til kommentar

ja toturialen suger, dock knappen er enter

du får et lysende ikon når du kan docke med skip og stasjoner.

hvis du dobbel trykker på WASD vil skipet ditt hoppe til en av sidene og du kan brukte dette til å ungå å bli truffet(funker dårlig med første skipe da det ikke er så manøvrerbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...