Gunfreak Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 jeg lasta ned demoen og ble mildt sagt litt gretten da jeg ikke viste hva jeg skulle og ble angrepet av 3 fiender på en gang og døde fort. men har nå fått dreisen på det(hjalp å finne stedet det man kunne velge vannskelighets graden. Spillet er en blanding av Rom sim og RPG. du flyr rundt og gjør RPG ting som her. her driver jeg og miner etter saker i astroider, du kjøper mining tools og begynner å lete etter passende astroider å mine i. her byter en av astroidene opp, og i denne var det ikke noe å finne, men noen ganger finner man tøffe ting. de tingene man finner kan man enten selge eller brukte til å oppgradere skipet ditt med her ser man hvordan man gjør det, man visse oppgraderinger krever forskjellige ting. man kan også bare kjøpe oppgraderingene men de koster en del, og da må man være i et viss lvl før man kan gjøre det. man kan også bare kjøpet nytt skip, det er vel 17 forskjellige skip alle med sine fordeler og ulemper, noe er raske mens andre er kraftige, handel er også en viktig del, alle skip man ødelegger slipper noen godsaker man kan hente opp og selge. her er et hendelskip man kan docke med og handle med her et et astroide felt mellom jorda og månen der man kan lete etter godsaker en romstajon rundt jorda der man begynner her en en mini jump portal som gjør at du kan hoppe lange distanse på kort tid inni et område og her er portalen som gjør at man kan hoppe fra solsystem til solsystem det er 2000 missions og du kan fly der du vil, du har story mode der du semi følger en story men du kan gjøre hva du vill der også. eller du kan ta free mode der du kan gjøre akurat hva du vil. man kan ta del i STORE slag, som minner om Babylon 5 eller Deep Space 9. man er altid i "små" fighter type skip og ikke store saker, men snille og slemme har det som heter capital skip som er store mofo's. man får heftige våpen som nukes og nøytron våpen, og EMP's ect. STORE eksplosjoner i romet. man har drit bra kontroll på skipet og man kan lett fly mellom store skip og baser i stor fart. man kan også rekrutere wingmans som hjeleper deg. her er link til demoen, den er stor med flere systemer å leke seg på og mange skip å kjøpe http://www.fileplanet.com/177326/download/...e-Universe-Demo det første du må gjøre er å gå inn på romstajonen du begynner og gå på statsitics og vel easy ellers får du julig også bør man lese denne tråden der får man mange stips som ikke er i spillet, som hvordan man faktsik får skipet til å bevege seg http://www.spaceforce-game.com/forum/forum_posts.asp?TID=821 Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eeey, dette må testes.. Liker sånne spill Takker for tipset, det ser bra ut Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 det er også som i andre RPG at du kan velge hvilken type karakter du er, soldat, vitenskaps man, headhunter, masse forskjellge alle med sine fordeler, soldat er helt klart den enkleste, der får du masse bonuser og ekstre våpen i begynnelsken, mens headhunters får mer penger når de gjør bounty oppdrag sov. vietnskaps men har større sjangse å finne kule ting i kometer osv. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ser for meg at dette er utrolig lang drygt. Kan du si noe negative sider også fungreek19? Flyr rundt å gjør RPG ting? Ikke så veldig utfyllende. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Dette skal testes. Takk for tipset. EDIT: Gjør oppmerksom på at demoen finnes på Gamer.no-hjemmesiden også, så slipper dere Fileplanet-helvete: http://gamer.no/nyhet/demo/spaceforce_rogue_universe/39884 Endret 21. juni 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Av de bildene i posten minte det meg litt om X-spillene. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Laster ned nå, skal testes når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
farballa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Minnet meg litt om Freelancer, så dette må nok testes Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Håper bare det er litt mer driv i dette, i Freelancer er det liksom ikke så mye som driver en videre selv om det er en halv milliard planeter å besøke ... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 første gang jeg prøve demoen gikk det dårlig, jeg trykket på W for hardelivet uten at jeg beveget meg, så kom det 3 fiender og jeg bare satt der og ble drept på 30 sek, men så leste jeg at man skulle bruke musehjulet for å øke farten, mens WASD bar for å flytteseg fra side til side og opp, samt QE for å rulle. det er også lurt å bevege seg SAKTE mot første mission så du bare får 1 og 1 fiende etter deg, lur den tilbake til stasjonen der du begynner, drep en, vent til skoldet er på full igjen og lur en ny osv. spillet blir mye lettere bare man kommer forbi de 3 første badguysa. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Minnet meg litt om Freelancer, så dette må nok testes 8911860[/snapback] OT: Hei, du er ikke meg. Jeg er den som skal si "make it so" Ontopic: Takker for tipset. dette skal prøves. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 To ting. Så vidt jeg har forstått andre steder fra, skal det være mulig å videreføre profilen fra demoen inn i fullversjonen når den slippes Videre - er det noen som vet om det er / blir noe online salg av dette? Og de som har prøvd det - har noen av dere også prøvd X eller EVE og kan sammenligne det med disse? Får ikke prøvd demoen før tidligst i helgen selv Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er det bare singel player ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 såvit jeg vet, har bare prøvd demoen, fikk hele spillet i dag og har nettopp installert det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 så, har noen av dere prøvd det enda, slev har jeg i hele går i og hele dag bare minet etter mineraler for å selge så jeg kan oppgradere skipet mitt siden jeg syns jeg tålte litt lite Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ser veldig interessant ut, må prøve dette når eg er ferdig med Jade Empire. Takk for tipset. Kay Lenke til kommentar
Roug Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 har prøvd spillet, i Vista fungerte det, men nå på xp lagger det som en gud, finner ikke ut hva problemt er. Men spillet er superbra, elsker sånne spill freelancer og freespace spilla Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 TØFFT må spille når jeg kommer hjem xD Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det her minte meg litt om Freelancer Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ser ut som spillet er ferdig utviklet iallefall Gitt ut en eller annen plass er det. Hvor, aner jeg ikke. Uansett. Leste litt om spillet. Det er virkelig mye delte meninger om det. Mange kaller det "Overrated crap" mens andre synes det er bra. Er vel bare å prøve, så dømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå