aklla Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 jeg har sett dere har fått en sånn info-sak øverst på forsiden til Diskusjon.no Denne vises med feil størrelse hos meg. Se øverst på vedlagt fil, er litt vanskelig å forklare... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvilken nettleser er det snakk om, den så veldig gammel ut? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Samme her (IE6.0 SP2) - siden viser bare halve skriften på den øverste linja https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=358 På denne siden (her jeg skriver nå), er visningen av de samme elementene uten feil. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Hvilken nettleser er det snakk om, den så veldig gammel ut? 8929992[/snapback] Jeg bruker IE 6.0.2800 Skal den være der andre steder også? Jeg får den bare opp på forsiden av Diskusjon.no. Jeg ser den ikke noen andre steder Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvilken nettleser er det snakk om, den så veldig gammel ut? Hvorfor gjør du ingenting med det? Folk på forumet her, som surfer med mosegrodde nettlesere henvender seg neppe til en slik tråd. Trolig er de så vant med avvik at de retter eller tolererer ... Meldingen er halv tekst på første linje i elementer (dog uten feilmelding), ser du ikke? : Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Hvilken nettleser er det snakk om, den så veldig gammel ut? Hvorfor gjør du ingenting med det? IE 6 er strengt tatt utdatert og vi prioriterer ikke å fikse den, vi fokuserer på IE7, FF og Opera. (bildet du viser til er et annet bug som vil bli rettet) Endret 26. juni 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (bildet du viser til er et annet bug som vil bli rettet) Mange takk for grei informasjon Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Til informasjon har vi implementert en løsning for dette i det nye systemet. (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Endret 12. september 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg