Sniken_123 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei Kjøpte meg en slik en til pcen for ca 2 år siden... Nå i det siste har volumet gått opp og ned mens jeg spiller av sanger fra pcen min uten at jeg rører volum knappen. Hadde dette problemet for en god stund siden også, men det forsvant etter et par dager. Noen som har peiling på hva som kan vere gale? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Kan det vaere volumkontrollen som er darlig? *den tingen pa bildet der* Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 hmm... kansje det. Den virker litt ustabil. Hvordan kan jeg fikse det da? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis du har litt peil pa elektronikk Apne den, sjekke om alt er iorden. Hvis ikke; nei det kan du ikke Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Prøv å rikke litt på pluggene og ledninger rundt om på settet for å se om lyden endrer seg. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Om det er IR modtaker på settet: Sjekk om det ikke er noen lys eller lignende i nærheten som sender ut IR lys, feks skrivebords lamper med avlange pærer, dekk til IR modtakeren på settet for og teste dette. Endret 21. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 En venn av meg hadde T3100 (elns) og hadde kjort over ledningene maaange ganger. Der matte vi holde sammen ledningene hver gang vi skulle hore noe. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 åpna den og så at isolasjonen på to av ledningene var revet litt opp... Tok en Mac Gyver og tapet litt. Funker ivertfall for øyeblikket. Takker for gode svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå