Øsse Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Noen som har sett på www.flexi-data.no. Hjemmesiden ser ut som en total rip-off av Komplett sin. (Tenker på akkurat lik meny) De har akkurat samme produktene, litt mindre pris, og når du kjøper varer og bor i Bergensområdet så kan du hente det på Laksevåg. Noelunde samme sted som Komplett Data ligger. Hææ ? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ingenting galt med det, to uavhengige butikker som bruker Komplett/Norek som grossist/leverandør. Norek leverer jo til mange andre også. Menyen er vel lik pga at Komplett og Flexi bruker de samme varenr som Norek (nå Komplett..) bruker, mer oversiktlig synes jeg... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Og for oss som bor i Bergen, blir dermed Flexi-Data mye bedre å bruke. Da slipper vi porto. Pluss at de er meget raske der! Tar sjelden mer enn 3 dager fra jeg har bestilt til varene er ankommet. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Komplett som ligger omtrent samme sted som Flexi-data har ikke noe med Komplett.no å gjøre. De er to uavhengige butikker. Ellers har flexi-data akkurat det samme som komplett, til og med likt antall varer på lager, bare litt billigere på de meste som ikke er tilbudsvarer. Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 er jo samme som vsdata.no i steden for psdata.no vs er litt billigere ofte! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Flexi er nok ett bedre sted for oss bergensere å kjøpe en komplett. Bortsett fra koplett's ukens tilbud da. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg er storfornøyd med Flexi-data, dem er billigere enn komplett, og sender meget raskt! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 For eksempel bestillte jeg en haug med varer der forrige onsdag (helligdag), og på fredag hentet jeg dem Lenke til kommentar
normal Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Flexi er nok ett bedre sted for oss bergensere å kjøpe en komplett. Bortsett fra koplett's ukens tilbud da. gjelder den i butikken da? Lenke til kommentar
alexf Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Er storfornøyd med flexi-data.no, meget praktisk da jeg bor i bergen... Komplett.no og flexi-data.no bestiller varene sine fra norek, som de også har lay-out'en sin fra.. skulle ikke være så vanskelig å fatte hvis du leser litt på websidene først... Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg bor også i Bergen og har gått fra Komplett til Flexi-Data. Slipper porto på varer som hentes i butikk pluss lavere pris. Er ikke vanskelig å velge da. Var lei av å skulle kjøpe småting hos Komplett, for veldig ofte var de utsolgt i butikken, noe som er irriterende når det skjer litt for ofte. Da tar jeg heller å bestiller på nett hos Flexi-Data og får lavere priser og er sikker på at varene finnes ved henting. Greit med at man mottar SMS når varene er ankommet også. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 var hos konkurrenten til komplettbutikken (evig kø) i oslo sentrum i dag (iq data tror jeg den heter) spurte om de kunne skaffe noen varer og så så jeg at personen ved skranken browset komplett.no sine sider Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg bruker Flexi. Kan bruke komplett noen ganger ved ukens tilbud ,men sjelden ellers. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Denne hører ikke hjemme under "Annet om data" og flyttes derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg