MiSP Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Eg veit MiSP. Eg klagar ikkje på dei som er utvikla av selskap, Valve sjølv osv. Men når ein utviklar som Garry plutseleg vert "oppkjøpt" av Valve, og dei nye versjonane hans av spelet kostar pengar, då får eg eit lite hjartesukk.. 9085345[/snapback] Garry's Mod er jo ikke et spill. Og Garry må jeg si egentlig er et spesialtilfelle... Men jeg er enig med deg i at det virker litt rart at han blir kjøpt opp. But then again, det er slik det foregår i den verdenen. Endret 16. juli 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 engangs tilfelle, mnja skeptisk. vil nå si at det var akkurat det samme som skjedde med CS Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det skulle faktisk ikke forundre meg om Black Mesa blir kjøpt opp. Men jeg er ikke den som hadde grått av det - jeg må ærlig innrømme at jeg mer enn gjerne hadde betalt fullpris for den modifikasjonen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvor blir det av denne oppdateringen forresten? har ikke sett noe særlig til det som blir nevnt i artikkenlen ... Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 blir vel i slutten av juli Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) For å gi et eksempel på at Steam har gode tilbud: Jeg skal nå kjøpe den nye "id super pack", altså samtlige id software-spill på Steam. Skal man kjøpe hvert spill for seg, koster det over 1 200 norske kroner. Hva koster hele pakken? rett over 360,-. Jeg mener, du sparer over 870 kroner på dette. Hele pakken koster bare 30 % av alle spillene hver for seg. Jeg gjentar: Du får Commander Keen DOOM 3 DOOM 3 Resurrection of Evil DOOM II Final DOOM Heretic: Shadow of the Serpent Riders HeXen HeXen II HeXen: Deathkings of the Dark Citadel Master Levels for Doom II QUAKE QUAKE II QUAKE II Mission Pack: Ground Zero QUAKE II Mission Pack: The Reckoning Quake III Arena QUAKE III: Team Arena QUAKE Mission Pack 1: Scourge of Armagon QUAKE Mission Pack 2: Dissolution of Eternity Return to Castle Wolfenstein Spear of Destiny Ultimate DOOM Wolfenstein 3D for smålige 360 kroner. Det er ikke så lenge siden DOOM 3 alene kostet så mye. Endret 4. august 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Har denne oppdateringen kommet? For nå er det 5. August og det virker ikke sånn Endret 5. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har denne oppdateringen kommet? For nå er det 5. August og det virker ikke sånn 9210339[/snapback] helt enig der.. :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) For å gi et eksempel på at Steam har gode tilbud: Jeg skal nå kjøpe den nye "id super pack", altså samtlige id software-spill på Steam. Skal man kjøpe hvert spill for seg, koster det over 1 200 norske kroner. Hva koster hele pakken? rett over 360,-. Jeg mener, du sparer over 870 kroner på dette. Hele pakken koster bare 30 % av alle spillene hver for seg.9208684[/snapback] Kjøpte denne pakken i dag, 360 spenn for så mange gode spill er et knalltilbud. Har uansett spilt alle disse spillene før, så det er jo nesten på tide at jeg faktisk betaler for dem. Vedr. Steam Community så later en beta til å være rett rundt hjørnet, da den egentlig skulle kommet 2. august. http://developer.valvesoftware.com/wiki/The_Steam_Community Endret 5. august 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Har uansett spilt alle disse spillene før, så det er jo nesten på tide at jeg faktisk betaler for dem. 9211907[/snapback] Var det jeg også tenkte. Nå venter jeg bare på at eldre spill som MDK2 og Giants: Citizen Kabuto skal komme. Endret 5. august 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Glemte av Doom 3 da det kom, så måtte nesten kjøpe det og ekspansjonen. Men lurer på hvorfor Heretic II og Quake IV ikke ble tatt med i katalogen. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Men lurer på hvorfor Heretic II og Quake IV ikke ble tatt med i katalogen. 9213303[/snapback] Heretic II og Quake 4 ble utgitt av Activision, som tydeligvis har valgt å ikke gjøre disse to spillene tilgjengelig gjennom Steam. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Håper disse gamle spillene er litt mer tilrettelagt for steam enn hva en del andre spill har vært, som Jagged Alliance (buggete, blir ikke fikset) og TFTD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Betaen av The Steam Community er nå tilgjengelig, se denne siden for aktivering. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 For å gi et eksempel på at Steam har gode tilbud: Jeg skal nå kjøpe den nye "id super pack", altså samtlige id software-spill på Steam. Skal man kjøpe hvert spill for seg, koster det over 1 200 norske kroner. Hva koster hele pakken? rett over 360,-. Jeg mener, du sparer over 870 kroner på dette. Hele pakken koster bare 30 % av alle spillene hver for seg. Jeg gjentar: Du får Commander Keen DOOM 3 DOOM 3 Resurrection of Evil DOOM II Final DOOM Heretic: Shadow of the Serpent Riders HeXen HeXen II HeXen: Deathkings of the Dark Citadel Master Levels for Doom II QUAKE QUAKE II QUAKE II Mission Pack: Ground Zero QUAKE II Mission Pack: The Reckoning Quake III Arena QUAKE III: Team Arena QUAKE Mission Pack 1: Scourge of Armagon QUAKE Mission Pack 2: Dissolution of Eternity Return to Castle Wolfenstein Spear of Destiny Ultimate DOOM Wolfenstein 3D for smålige 360 kroner. Det er ikke så lenge siden DOOM 3 alene kostet så mye. 9208684[/snapback] Blir det et kjøp mon tro Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Oh my god, it's facesteam :o Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 En av de aller koseligste tingene med Steam er at du slipper alt som har med kopibeskyttelse å gjøre. Ta for eksempel TrackMania United - enten kjøper du det i butikken til NOK 250,- (billigste) pluss frakt og sliter med StarForce, eller så kjøper du det fra Steam til NOK 240,- og får det levert rett til harddisken (fraktfritt, så klart) uten noen form for diabolsk kopibeskyttelse. Steam har nok noe de også, men såvidt jeg har skjønt går det bare på at du må starte spillet opp "gjennom" Steam, altså at Steam må kjøre og du må være tilkoblet nettet for å spille. For "de fleste" nå i bredbåndsalderen er ikke det noe problem. 8915627[/snapback] Såvidt jeg vet så er ikke det tilfellet, de har el sagt noe sånn som at "man ikke har noen tradisjonell starforce-driver" men om jeg ikke husker feil er også steamvarianten beskyttet av starforce. AtW Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er ikke Starforce på Steam-versjonen av TMU. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er ikke Starforce på Steam-versjonen av TMU. 9240830[/snapback] Er du 100% sikker? Ingenting hadde vært bedre, men jeg har lest ganske mange steder at starforce fortsatt brukes til å beskytte deler av spillet., også i stem-versjonen. AtW Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg har forresten joina betaen Btw, mye offtopic her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg