marlao Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har fullført 1 år på bachelor i økø. og adm. Så lurte jeg på om dette er nok til å få seg en deltidsjobb innen økonomi, f.eks på et regneskapskontor eller lignende. ? takker for svar Lenke til kommentar
skromt Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 ja er ikkje noke problem det, kontorassistent eller sekretær går disse stillingene ofte under, evt resepsjonist. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Om du har hatt regnskap på vgs så kan du med fordel ta den kjedelige jobben som regnskapsfører i et regnskapsbyrå. Lenke til kommentar
marlao Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Om du har hatt regnskap på vgs så kan du med fordel ta den kjedelige jobben som regnskapsfører i et regnskapsbyrå. 8947607[/snapback] hadde ikke regnskap, men bedriftsøkonomi Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hør med karriereservice på skolen din, de har nok en del jobber inne. Eksempelvis har BI utlyst deltidsstillinger gjennom karriereservice og vikarbyrået på skolen, og det er stort sett bare stillinger som ikke utlyses andre steder. Jeg ordnet meg relevant deltidsjobb gjennom dem da jeg gikk andreåret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå